Kaprifolie syg?
Fra : Ann Lau

Dato : 12-07-03 13:34

Er der nogen der ved hvad min kaprifolie fejler og hvad jeg skal gøre ved
det???
Jeg har lagt 2 billeder i dk.binaer under samme subj.

På forhånd tak.

Ann

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 12-07-03 20:23

"Ann Lau" <an67@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvad min kaprifolie fejler og hvad jeg skal gøre
> ved det???
> Jeg har lagt 2 billeder i dk.binaer under samme subj.

Er det de gule blade eller de prikkede?

Poul Erik
--
Remove NNN from my e-mail address when replying.
Enlevez NNN de mon adresse électronique pour me répondre.

Fra : Ann Lau

Dato : 13-07-03 11:08

"Poul Erik Jørgensen" <poul.erik@NNNweb.de> skrev i en meddelelse
newsZPa.17577$Kb2.911651@news010.worldonline.dk...
> "Ann Lau" <an67@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Er det de gule blade eller de prikkede?
>
> Poul Erik

Sådan set begge dele er ikke normal for den, så vidt jeg kan se.

Ann

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 17-07-03 16:47

> Sådan set begge dele er ikke normal for den, så vidt jeg kan se.

Det med de gule blade er almindeligt. De plejer at smide blade her ved
midsommer.
Prikkerne kan jeg ikke klare. Det ligner insektangreb. Hvis du tør, skal du
prøve følgende: Klip skuddene af, så der ingen blade er tilbage. Jeg mener
ikke, at planten skal klippes ned til sokkeholderne, men lad de grene stå,
som alligevel skal stå til næste år. Min erfaring er, at de skyder fint
igen.

Poul Erik Jørgensen

Fra : Ann Lau

Dato : 17-07-03 21:55

> [...]
> som alligevel skal stå til næste år. Min erfaring er, at de skyder fint

Ok, tak for hjælpen.

Ann