Aprilia Sonic 03
Fra : [: ::AaBFrEaK:: :] -~

Dato : 12-07-03 11:51

Hej

Nu er Aprilia jo kommet med den nye Sonic 03, og er der nogle der har
erfaringer med de nye modeller. Jeg har hørt at de er lidt større end de
forgående.
Er de meget større?
Er de pænere?
Er de federe?
Nogle der kender et godt sted at købe dem?
Nogle der ved hvor man stadigvæk kan de købe de ældre modeller?

Det var en masse spørgsmål

Mvh Mick

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-07-03 12:01

"[: ::AaBFrEaK:: :] --DK--" <ask@me.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er de federe?
> Nogle der kender et godt sted at købe dem?
> Nogle der ved hvor man stadigvæk kan de købe de ældre modeller?

Hvor i landet bor du ?

Kim Larsen

Fra : DaaN

Dato : 13-07-03 13:36

[: ::AaBFrEaK:: :] --DK-- skrev:
> [...]
> Er de federe?
> Nogle der kender et godt sted at købe dem?
> Nogle der ved hvor man stadigvæk kan de købe de ældre modeller?

Hej.. =)
Jeg mener ikke Aprillia er kommet med nogen ny Sonic Knallert.. Har
været inde på deres HjemmeSide www.apillia.dk der er heller ikke nogen
nyhed.. Der er nogen med en Sonic =)
Mvh DaaN