IPAQ 5450 skal på nettet
Fra : Per Pedersen

Dato : 12-07-03 10:58

Jeg har en IPAQ 5450 som jeg ikke kan få på internettet.
Jeg har lavet en profil i wlan som også også fanger access point fint, men
kan ikke komme videre derfra.
Bruger ikke wep og kryptering.
Hvordan kan man pinge fra en PDA til sit netværk så jeg kan se om den har
fået en IP.
Det skal lige siges at jeg har en anden bærbar med WLAn som køre fint på
samme access point.

Mvh
Per

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 12-07-03 11:39

In article <3f0fdbb5$0$13256$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Per Pedersen wrote:

> Hvordan kan man pinge fra en PDA til sit netværk så jeg kan se om den har
> fået en IP.

Du kan se om den har fået en IP inde i WLAN status-skærmen.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Is a person who blows up banks an econoclast?

Fra : Per Pedersen

Dato : 12-07-03 17:35

Hej
Jeg løst problemet ved at lave en Hard reset af IPAQ 5450 og så lave en WLAN
firmware upgrade var da ok.
Kunne før dette ikke lave en WLAN firmware upgrade den gik i error under
upgrade.
og jeg valgte så den hårde måde med hard reset, for lige meget hvad jeg
gjorde af instillinger ville det ikke fungere.
Per