Zoneterapi
Fra : Helle

Dato : 11-07-03 21:04

Hejsa.

I går fra 17-18 fik jeg zoneterapi hvor han specielt gik ind og gjorde noget
ved mine nyrer. Han mente jeg havde noget med den og faktisk har jeg tit
skulle tisse og døjet rigtig meget med blærebetændelse for nogle år siden.
Udover det er jeg heller ikke for god til at drikke nok vand men drikker en
del cola light. Nå men han sagde 3 liter vand og dagen så det drikker jeg.
Men jeg forstår ikke at efter zoneterapien og alt det her vand så er min
urin meget mørk hele dagen. Ikke kun om morgenen men hele dagen og lugter.
Hvad er nu det? har hørt at zoneterapi kan gøre urinen mørk og grumset men
jeg drikker jo en hel masse vand som burde fortynde det og hvorfor lugter
det?

Mvh Helle
__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : innerpeace

Dato : 11-07-03 21:28

"Helle" skrev d. 11-07-03 21:04 dette indlæg :
> Hej Helle
For mig lyder det som om du renser affaldsstoffer ud derfor mørk urin.
Men hvis du er i tvivl kan du måske henvende dig til zoneterapeuten.
Hilssen Susan

http://www.kandu.dk/

Fra : pause

Dato : 11-07-03 22:03

"innerpeace" skrev d. 11-07-03 21:28 dette indlæg :
> For mig lyder det som om du renser affaldsstoffer ud derfor mørk urin.
> Men hvis du er i tvivl kan du måske henvende dig til zoneterapeuten.
> Hilssen Susan
>

> Hejsa.
Hej Helle, det er en god ting at din urin lugter og er mørk, det er tegn
på at der sker noget, bliv ved med at drikke rigeligt, vand.
hilsen pause

http://www.kandu.dk/

Fra : Helle

Dato : 11-07-03 23:19

> Hej Helle, det er en god ting at din urin lugter og er mørk, det er tegn
> på at der sker noget, bliv ved med at drikke rigeligt, vand.
> hilsen pause

Men er det tegn på udrensning?

Mvh Helle

Fra : RoJo