S: Marine Pack (MPK-P5) til Sony Cybershot~
Fra : Lars Brøns Christens~

Dato : 11-07-03 13:46

Kom ud og svøm med dit Sony Cybershot DSC-P3/DSC-P5 kamera!

Jeg sælger nemlig min "Marine Pack" dykker-boks, så man kan dykke med
kameraet ned til 40 meter! Det virker perfekt! Kun brugt få gange, og er
derfor i perfekt stand!
ALT følger med: Manualer, original boks, osv. osv.

I kan se billeder af Marine Pack (tredje billede fra toppen):
http://www.dcresource.com/reviews/sony/dsc_p5-review/

Marine Packen kostede 2800kr ved købdato (et år siden), men jeg sælger den
for 1500kr.

Hvis du ikke har et Sony CyberShot DSC-P5 digital-kamera til at dykke med,
så smid mig en mail, da jeg overvejer at sælge mit.

Hvis det har interesse, og/eller der er nogle spørgsmål, så kontakt mig
endelig på min e-mail-adresse: lbc@post.tele.dk eller på mobil: 20 44 25 16

Mvh.
Lars Brøns Christensen