links til sider med navne
Fra : Mads Rasmussen

Dato : 11-07-03 13:38

Jeg var ved at kikke efter drenge navne og faldt over disse links Jeg
vil dele med gruppen.
Jeg har desværre ikke fundet nogen side med internationale drengenavne,
hvis nogle har kendskab til sådan en side ville Jeg sætte pris på en
melding derom.
Jeg er gift med en brasilianer og bor i Brasilien, derfor vil vi gerne
finde nogle navne der kan bruges lige godt begge steder.
Foreløbig kører vi på Mathias og Lucas (pigenavne har vi på plads,
underligt nok nemmere).

Mvh Mads

Her kommer de links Jeg fandt:

Liste over godkendte drengenavne:
http://www.hum.ku.dk/navnef/godkdren.htm

Liste over godkendte pigenavne:
http://www.hum.ku.dk/navnef/godkpige.htm

Top 50:
http://www.netdoktor.dk/boern/topdrenge.htm

Navnestatestik:
http://www.dst.dk/dst/dst.asp?o_id=37

Søg efter hvor mange der hedder et bestem navn:
http://www.dst.dk/navne

Fra : Charlotte

Dato : 12-07-03 00:09

On 11/07/03 14:38, in article bemb2n$gbj$1@newsreader.mailgate.org, "Mads
Rasmussen" <mads@opencs.com.br.spamfilter> wrote:

> [...]
>
> Navnestatestik:
> http://www.dst.dk/dst/dst.asp?o_id=37
>
> Søg efter hvor mange der hedder et bestem navn:

Hvad med Oliver ?

Charlotte

Fra : Mads Rasmussen

Dato : 15-07-03 02:11

> Hvad med Oliver ?

Ikke helt tosset

Mads

Fra : Peter Holm

Dato : 16-07-03 06:44

Mads Rasmussen wrote:
> [...]
> finde nogle navne der kan bruges lige godt begge steder.
> Foreløbig kører vi på Mathias og Lucas (pigenavne har vi på plads,

her finder du 20000 internationale navne
http://www.20000-names.com/
Mvh
Peter