Man man håbe at dette er fake
Fra : P. Nielsen

Dato : 10-07-03 21:16

Fra : Jesper

Dato : 11-07-03 04:37

"P. Nielsen" <pmn@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:uQjPa.15936$Kb2.817391@news010.worldonline.dk...
> http://www.ihimlen.dk/foto/index.php?gallery=Sjofle&image=lille.jpg

Den er go' nok se også her:

På andre yahoo groups er der billeder af en Filippenser hvor den er 2 cm i erektion !

Jeg har selv spillet den af på en orienteringsløber i Tisvilde Hegn den målte 6 cm (min
lillefingers længde og tykkelse)

Fra : Anne

Dato : 16-07-03 12:12

"P. Nielsen" <pmn@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.ihimlen.dk/foto/index.php?gallery=Sjofle&image=lille.jpg

Det vil jeg da så sandelig ikke håbe... *FniS* ... MON ikke der har været
"leget" lidt med billedet? Det tror jeg....
Anne

Fra : Henning

Dato : 17-07-03 08:36

Anne wrote:
> "P. Nielsen" <pmn@mailme.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Det vil jeg da så sandelig ikke håbe... *FniS* ... MON ikke der har
> været "leget" lidt med billedet? Det tror jeg....

Ikke nødvendigvis, *ikke fnis*
Jeg har set lignende nogle gange gennem mit over
30 år lange arbejde på et hospital

MVH
Henning

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-07-03 17:03

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har set lignende nogle gange gennem mit over
> 30 år lange arbejde på et hospital

Skal vi ikke se et par billeder fra dit hospital? Hvad siger din
arbejdsgiver forresten til, at du refererer intime detaljer vedr.
patienter på usenet?

--
-Jens B.

Fra : BorreBoy

Dato : 18-07-03 18:09

> Skal vi ikke se et par billeder fra dit hospital? Hvad siger din
> arbejdsgiver forresten til, at du refererer intime detaljer vedr.
> patienter på usenet?

Føler du dig truffet?
Manden nævner jo hverken patienter eller arbejdsstedet ved navn - så slap da
lidt af, og tænk på dem, der er mindre end dig selv

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-07-03 18:12

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> Føler du dig truffet?

Muligvis.

> Manden nævner jo hverken patienter eller arbejdsstedet ved navn

Arbejdsstedet er almindeligt kendt i dette forum og forresten også nævnt
ved navn af Henning i indlæg.

> - så slap da
> lidt af, og tænk på dem, der er mindre end dig selv

OK, det vil jeg så gøre

--
-Jens B.

Fra : ho

Dato : 22-07-03 20:54

On Fri, 18 Jul 2003 18:03:25 +0200, Jens Bruun wrote:

> Skal vi ikke se et par billeder fra dit hospital? Hvad siger din
> arbejdsgiver forresten til, at du refererer intime detaljer vedr.
> patienter på usenet?

dooh, han har ikke sagt noget han ikke må...

Fra : ho

Dato : 22-07-03 16:39

On Thu, 10 Jul 2003 22:16:24 +0200, P. Nielsen wrote:

> http://www.ihimlen.dk/foto/index.php?gallery=Sjofle&image=lille.jpg

hvad er der nu galt i det ?

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 22-07-03 19:28

"ho" <ho@unknown.nu> skrev i en meddelelse

> hvad er der nu galt i det ?

Stakkels mand... Han mangler en ordentlig pik, kan du ikke se det
(du sætter ikke smiley på...)
Han kan jo ikke bolle med en pik, der er mindre end hans lillefinger, så mon
ikke det er fake? Jeg nægter umiddelbart at tro på det...
Så "ond" kan gud/"mother nature" forhåbentlig ikke være *S*

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-07-03 20:37

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så "ond" kan gud/"mother nature" forhåbentlig ikke være *S*

Mother nature is a bitch.

--
-Jens B.

Fra : Machoman

Dato : 07-08-03 16:41

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> wrote in

> Jeg nægter umiddelbart at tro på det...

De findes. Mange her i gruppen har sådan en

Jeg var kæreste med en pige som havde mødt en fyr som havde en som kun var
på størrelse med de to første led på hendes lillefinger - i stiv tilstand

Mange Danskere, specielt de fede, har en som kun er 8-12cm og tynd - altså
ligesom en en mands langfinger

- -

Fra : Anita

Dato : 07-08-03 16:49

"Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev

> De findes. Mange her i gruppen har sådan en

Har du set fyrene her i gruppens pikke?

> Jeg var kæreste

Hvordan kan du have haft en kæreste så travlt som du har? Det tæller altså
ikke som kæreste, at hun har lagt i din seng i mere end 20 minutter!

> [...]
>

> Mange Danskere, specielt de fede, har en som kun er 8-12cm og tynd - altså

Har du set "mange danskeres" pikke?! Jeg har da set nogle stykker og der har
både været store, små, tykke og tynde imellem. Præcis som mangfoldigheden i
befolkningen.

Jeg tror sgu det er dig, der lider af mindreværdskomplekser, siden du er
nødt til at hævde dig selv på bekostning af andre. Det er set før.

/Anita

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-08-03 21:15

Anita wrote:

> Har du set "mange danskeres" pikke?! Jeg har da set nogle stykker og
> der har både været store, små, tykke og tynde imellem. Præcis som
> mangfoldigheden i befolkningen.

jeg har i min tid som aktiv sexdyrkende kvinde kun oplevet en sådan fætter
en eneste gang... og han var hverken tyk eller noget der bare ligner,
snarere tværtimod var han meget slank, men desværre oplevede jeg i en
brandert at ende i hans seng, og måtte kigge efter en ektra gang for at være
sikker på at jeg faktisk havde hans pik i hånden..... den stak end ikke ud
over min håndflade....
jeg ved ikke om det er mit held eller hvad, men jeg har oplevet ca 95% flere
mænd med pikke med gennemsnitlig eller større størrelser, end jeg har
oplevet dem under gennemsnittet.....
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Girlie

Dato : 07-08-03 21:41

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> jeg ved ikke om det er mit held eller hvad, men jeg har oplevet ca 95%
flere
> mænd med pikke med gennemsnitlig eller større størrelser, end jeg har
> oplevet dem under gennemsnittet.....

Det er også min erfaring. Jeg har dog mødt 2 der havde helt ekstremt små
pikke a la den på foto...5 cm erigeret...men ellers har det været helt
OK...har dog oplevet at mænds højde generelt set ikke spiller den store
rolle...selvom der er undtagelser - den længste pik sad på den højeste
mand..

Fra : Andropov

Dato : 08-08-03 13:40

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message news:<MqyYa.47369

> [...]
> en eneste gang... og han var hverken tyk eller noget der bare ligner,
> snarere tværtimod var han meget slank, men desværre oplevede jeg i en

Hva' så med de kvinder som har et stort plørehul og mænd med 5 cm
pikke, skal de tage hinanden i hånden og springe i havnen
sammen........

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-08-03 14:13

Andropov wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> Hva' så med de kvinder som har et stort plørehul og mænd med 5 cm
> pikke, skal de tage hinanden i hånden og springe i havnen
> sammen........

hvad har det lige med debatten at gøre??
hvad angår kvinder med det du kalder "et stort plørehul" så er de faktisk i
den lykkelige situation at det ofte kan trænes stramt igen.... eller
ihvertfald strammere...
de der ender som du beskriver er desværre ofte også dem der ender med
inkontinens..... hvilket iøvrigt er lidt plat da det er en muskel man kan
træne nårsomhelst og hvorsomhelst.....
naturligvis er der tilstande hvor træning ikke gør sit, men langt de fleste
med inkontinens har muligheden for at forebygge ved træning...... ligesom
"plørehullet" kan forebygges......

og iøvrigt,når jeg siger desværre er det ikke fordi jeg valgte at ende i
hans seng, men fordi jeg endte med at gøre det i en ordentlig brandet.....

Fra : Andropov

Dato : 08-08-03 15:45

> Hva' så med de kvinder som har et stort plørehul og mænd med 5 cm
> pikke, skal de tage hinanden i hånden og springe i havnen
> sammen........

>hvad har det lige med debatten at gøre??

Det har jo noget at gøre med at acceptere folk som de er!

>naturligvis er der tilstande hvor træning ikke gør sit,

Ja, netop.

>og iøvrigt,når jeg siger desværre er det ikke fordi jeg valgte at
ende i
>hans seng, men fordi jeg endte med at gøre det i en ordentlig
brandet.....

Er du nu helt sikker på det....
eller er det lidt trækken i land....

Men uanset hvad, mange kvinder vil nok mene at det var uheldigt at
havne i hans seng.....

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-08-03 19:04

Andropov wrote:

> Det har jo noget at gøre med at acceptere folk som de er!

sådan oplever jeg SLET ikke din udtalelse..... på mig virker den bare grov
og ubehøvlet, og totalt uden for reel debat....

> Er du nu helt sikker på det....
> eller er det lidt trækken i land....

har du svært ved at tage ord for gode varer??
jeg fortryder ingen af mine erfaringer, og det er af den simple grund at de
alle som en har været med til at forme den jeg er i dag...... at du vælger
at mistolke min udtalelse ligger for din egen regning, jeg har redegjort for
hvad jeg mente.....

> Men uanset hvad, mange kvinder vil nok mene at det var uheldigt at
> havne i hans seng.....

uheldigt eller ej, så var det det valg jeg foretog i situationen..... jeg
ville sansyneligvis _ikke_ have valgt anderledes om jeg havde vist hvad
bukserne indeholdt.....
jeg (og han) var så stjerneberusede at selve akten ikke rigtig blev til
noget konkret alligevel....... det var det det var..... nemlig en hed
ferieflirt og en erfaring jeg blev rigere ;)

Fra : PerX ...

Dato : 10-08-03 03:32

In article <3CRYa.48527$Kb2.2060594@news010.worldonline.dk>,
sabina@mandezonen.dk says...

> sådan oplever jeg SLET ikke din udtalelse..... på mig virker den bare grov
> og ubehøvlet, og totalt uden for reel debat....

På mig virkede det vrede og weltschmerz.

Fra : Andropov

Dato : 10-08-03 17:57

PerX ... <hyp1999@hotmail remove this .com> wrote in message

> grov
>
> P mig virkede det vrede og weltschmerz.

Jo, weltschmerz har man vel som ungkarl.....

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 09-08-03 00:32

"Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på størrelse med de to første led på hendes lillefinger - i stiv tilstand

Jamen, man kan sku´ da næsten ikke bolle uden at den så hele tiden falder ud
eller hvad?
Vildt nedern, vil jeg nok mene
Den skal IMO helst være af en vis størrelse, for at det tillader en vis form
for "bevægelighed"

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : PerX ...

Dato : 09-08-03 23:53

In article <bgtrth$qee$3@sunsite.dk>, machoman@dontfuckmebaby.dk says...
> "Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> wrote in

> De findes. Mange her i gruppen har sådan en

så så, nu ikke ked. Du er jo sikkert ikke fuldt udvokset endnu.