Madsbyparken??
Fra : Per R

Dato : 10-07-03 07:59

Hej NG!

Hvor ligger Madsbyparken helt præcis?
Jeg ved det er i fredericia, Jylland, men ikke mere og er det noget for en
dreng på 3 år, tror I?
Kommer et stykke fra Fredericia, så det skal være værd at køre efter

Venlig hilsen
Jakob`s mor

Fra : Odense

Dato : 10-07-03 08:31

Hejsa..

Lige præcis vejen kender jeg ikke ,men kan huske at det ligger ikke lagt fra
nogle store haller. tror det er dronninghallen.

Hvad det angår om din dreng på 3 år ,er det et godt sted. Der er klatreting
,dyr ,biler og meget andet.

Bente

Fra : Insideout

Dato : 10-07-03 09:11

"Per R" <eros@(fjern)mail.dk> skrev i en meddelelse

Kære Jakob`s mor

> Hvor ligger Madsbyparken helt præcis?
> Jeg ved det er i fredericia, Jylland, men ikke mere og er det noget for en
> dreng på 3 år, tror I?
> Kommer et stykke fra Fredericia, så det skal være værd at køre efter

Prøv www.google.dk skriv Madsbyparken og du vil finde meget let endda hvor
parken ligger, derefter går du ind på www.krak.dk indtaster adresse og du
ved nu hvor den ligger. På google kan du også finde en masse beskrivelse fra
folk som har været på tur i parken.

Mvh
Henrik

Som syntes Internettet er super bare man gider at bruge det.

Fra : Rasmussen \(7000\)

Dato : 10-07-03 14:50

Jeg bor selv i Fredericia, det ligger tæt ved banegården og Fredericia
Idrætscenter
I kan få mere oplysninger..

Feks link på www.fredericiakommune.dk
og derefter klik på fritid/kultur , så der kan I finde site om Madsby og
Madsby Legepark... God fornøjelse.. Der har jeg været sammen med mine børn
de synes det er sjove

Kiki