filtersvampe, med mere?
Fra : Jørgen Engbjerg

Dato : 10-07-03 00:01

Billige pumper, billige fisk... men hvor finder jeg billige filtersvampe?
Jeg skal have et filter på ca en meter eller mere langt. ca 10 cm tykt og ca
50 cm højts...

dvs 100 x 50 x 10

om det er eks 2 x 50 x 50 x 10 cm er ligemeget.

Bioballs... jeg har nogen liggende, men de er hvis lidt gamle. Hvor lang tid
er disse holdbare? Kan det ikke svare sig at købe nogle nye? De koster jo
"næsten" ingenting... det er da i alle fald til at overkomme.

/Jørgen.

Fra : KatjaStrofen

Dato : 10-07-03 00:46

"Jørgen Engbjerg" <zeta@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 50 cm højts...
>
> dvs 100 x 50 x 10
>
> om det er eks 2 x 50 x 50 x 10 cm er ligemeget.

Avifauna er vist de billigste på det område

det andet spørgsmål aner jeg intet om

katja

Fra : Jørgen Engbjerg

Dato : 10-07-03 01:34

tak for dit svar... måske du burde skifte navn til Katja-natteravn.

bestilte ved Avifauna... der kostede svampen 79 kr, i modsætning til
akvarieudstyr.dk hvor en tilsvarende koster 297.50 kr.

Der sparede jeg hvis lige en del penge

/Jørgen

If you save - you'll get, more fish and more beer!

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 10-07-03 01:48

Jørgen Engbjerg wrote:
> [...]
>
> bestilte ved Avifauna... der kostede svampen 79 kr, i modsætning til
> akvarieudstyr.dk hvor en tilsvarende koster 297.50 kr.

Er det ikke bare skønt ikke at bekymre sig om åbningstider

Godnat.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/