IHC net + ADSL+ netværk
Fra : Mikkel Schou

Dato : 01-04-01 14:04

Er det muligt at dele en ADSL og en netværksforbindelse ved hjælp af af IHC
net, og er der inbygget hub i IHC tavlen? hvor stor hastighed kan man regne
med at presse gennem IHC kablerne?

grunden til at jeg spørger er at jeg er i den heldige situation at der netop
er installeret IHC net i min bolig, dog er jeg lidt usikker på hvordan
hastigheden er og om det er muligt at dele Internet+netværk

hilsen Mikkel Schou

Fra : Brian Møllerskov

Dato : 03-04-01 09:45

Har du spurgt www.lk.dk ?