intimbarbering og seksualitet
Fra : Django

Dato : 09-07-03 19:28

Jeg har netop læst en artikel om intimbarbering hos kvinder. Når det
kvindelige kønsorgan er barberet anser mange mænd (inkl. mig selv) det for
at være meget seksuelt og meget ophidsende og behageligt.

Men hvordan er holdningen overfor intimbarbering hos mænd??
- Ser kvinder helst et utrimmet "rå" udseende når de skal dyrke sex med en
mand, attraktivt
- Er det sexet at en mand er glatbarberet

Ja i det hele taget hvordan bliver der set på mænds anvendelse af
intimbarbering??

MVH

Django

Fra : Nil nisi cruce

Dato : 09-07-03 19:43

> [...]
> mand, attraktivt
> - Er det sexet at en mand er glatbarberet

Min erfaring er at det er meget individuelt, men at mænd nok tænder på
glatbarbering i langt højere grad end kvinder. Jeg har mødt nogle piger der
foretrak at deres fyr var glatbarberet, men det er ret få, i forhold til de
fyre jeg kender der foretrækker deres kæreste glatbarberet.

> Ja i det hele taget hvordan bliver der set på mænds anvendelse af
> intimbarbering??

Det kommer nok an på hvilke cirkler du bevæger dig i :)... Generelt ses det
nok som en smule feminint at barbere sig, hvilket godt kunne forklare
hvorfor flere mænd kan lide det end kvinder, men ikke i så høj en grad at
det på nogen måde er tabubelagt :)

- Nil nisi cruce

Fra : PerX ...

Dato : 09-07-03 20:11

In article <3f0c5f27$0$76094$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
djangoboy@ofir.dk says...
> Jeg har netop læst en artikel om intimbarbering hos kvinder. Når det
> kvindelige kønsorgan er barberet anser mange mænd (inkl. mig selv) det for
> at være meget seksuelt og meget ophidsende og behageligt.

Fordi så ligner hun en lille pige? ;)

> Men hvordan er holdningen overfor intimbarbering hos mænd??
> - Ser kvinder helst et utrimmet "rå" udseende når de skal dyrke sex med en
> mand, attraktivt
> - Er det sexet at en mand er glatbarberet

No idea, men klør det ikke af h til? :)

Fra : Kathrine

Dato : 09-07-03 20:48

"Django" skrev:

> Ja i det hele taget hvordan bliver der set på mænds anvendelse af
> intimbarbering??

Jeg kan godt li´ at roden og pungen er glatte.
Det ser pænest ud.
Pikken bliver lidt længere at se på, og man får ikke alle de hår i
munden
Manden virker mere renlig, synes jeg, når han selv sørger for at gøre
sig lækker.
--
Kathrine
---

Fra : Girlie

Dato : 09-07-03 20:48

"Django" <djangoboy@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mand, attraktivt
> - Er det sexet at en mand er glatbarberet
>
> Ja i det hele taget hvordan bliver der set på mænds anvendelse af

Jeg synes, en mand der trimmer er sexet. Det behøver ikke at være helt glat,
men en fin trimning, så der ikke er en urskov, der bevæger sig ud over
benene og op på maven, er rigtigt fint og fortæller mig, at her har vi med
en mand at gøre, der gider gøre lidt ud af sig selv.
Har endnu ikke mødt en mand, der tændte på urskov hos kvinder - men det var
bestemt ikke alle af dem, der selv havde overvejet at trimme hækken...

Fra : Rene

Dato : 10-07-03 00:19

"Girlie" <girlie@hotmail.com> wrote in

> Har endnu ikke mødt en mand, der tændte på urskov hos kvinder

Så har du mødt en nu
Jeg tænder vildt på en kraftig utæmmet urskov ned ad benene og med
tarzanslips op ad maven, og så skal den være sort. Foretrækker klart piger
med kraftig behåring
Synes mange af dem med et underliv som på en 7-årig er aldeles usexede.

Fra : Kirstine

Dato : 09-07-03 21:10

> [...]

> mand, attraktivt
> - Er det sexet at en mand er glatbarberet

Jeg foretrækker min kæreste au naturel - det virker helt forkert, hvis
han er glatbarberet.

Kirstine
--
*Trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-07-03 22:13

[Django | Wed, 9 Jul 2003 20:27:48 +0200]

>Ja i det hele taget hvordan bliver der set på mænds anvendelse af
>intimbarbering??

Generelt kan jeg godt synes at der er lidt fedt når andre fyre er
barberede, men på mig selv synes jeg at det klør alt for meget til at
jeg har lyst til at prøve.

Dog når vi i perioder har besøg af den ene af vores små jyske sexvenner,
plejer jeg at barbere roden af min pik - da han er ret vild med at sutte
den af på mig, vil jeg jo også gøre det mest "problemfrit" for ham

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Britta

Dato : 10-07-03 10:37

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
> [Django | Wed, 9 Jul 2003 20:27:48 +0200]
>

> Dog når vi i perioder har besøg af den ene af vores små jyske
sexvenner,
> plejer jeg at barbere roden af min pik

Uha, da jeg læste den sætning kom jeg lige til at lægge trykket
forkert.

Venligst,
Britta

Fra : Stefan Jensen

Dato : 10-07-03 12:05

"Britta" <briped@gmx.net> skrev
> Uha, da jeg læste den sætning kom jeg lige til at lægge trykket
> forkert.
>
> Venligst,
> Britta

*lol*