Re : - børnesex - et skridt nærmere en for~
Fra : Bo M MogensenChokmah~

Dato : 09-07-03 18:17

Hi Peter :)

> Historien, du fortæller her, åbner for flere mulige teorier, ting vi
> også tidligere har været inde på. Måske barnet slet ikke er "offer"
> for en pædofil, men *bliver* eet for den udbredte, negative
> opfattelse, der hænger ved, eller, måske dette af sig selv, i takt
> med sin helt naturlige udvikling, selv ændrer syn på både forholdet
> og den pædofile.

ja det er jo unægteligt svært at sige da jeg ikke har noget yderliger
info
på artiklen end sig nogen erindring om hvad bladet hed ?
men det kunne da være spænende at se hvad der er sket i de forgangene
? 14
år !

> Når jeg er begyndt at argumentere for en personlige forfølgelse af
> drømmen, hænger det bl.a. sammen med en tro på at kunne undgå det
> første her; at eventuelle forhold bliver tredjepart bekendt. Dernæst,
> at jeg altid er ethundrede procent ærlig i forhold til min omgang med
> børn - naturligvis også ville være det overfor en kommende kæreste.

Når du siger kommene kærste formoder jeg vi taler om en pige fra 6
til 12
år ?

> F.eks. ville jeg *aldrig* manipulere med vedkommende, give indtryk af,
> at jeg havde andre motiver, end dem, der nu gør sig gældende her -
> Pigen ville ikke være i tvivl om, at jeg er et voksent menneske, som
> forelsker sig i børn - i hende. Ligesom hun heller ikke ville være i
> tvivl om, at jeg stræbte efter noget, drømmer om ting, som ganske få
> mennesker finder acceptabelt. Det mener jeg er eet, hvis ikke flere,
> skridt på vejen.

ja men der er da også både prisværdigt og hæderligt om end vi nok står
i den
gamle ring
men at modtageren af ærligheden sgu næppe har forudsætningerne for at
bearbejde infoen. på
en fyldsgørende måde om end man måske i det fleste tilfæleder af alle
samenhæmg må håber kærlighed er nok - om end erotik i min bog ikke
ubetinget hænger sammen med oplevelsen af kærlighed men den er så for
egen
regning !'

> Jeg kunne dog have een reel bekymring her. Ligeså populær jeg er
> blandt børn, ligeså negative holdninger finder man til min person
> hos voksne ude i det virkelige liv. Mon en fremtidig kæreste, som
> hun med årene blev ældre, ville adoptere denne (forkerte) opfattelse?

ja det er jo nu under alle omstæmdigheder nok en af de mindst
behagelige
ting i en samlivs situasion at blive forladt af den man elsker !
og det vil well altid være traumatisk ?

> As good as it gets, er det min tur til at skrive. Jeg er måske lidt
> for påvirket i skrivende stund

af hwa ?

>til mere fornuftige tanker -

Nå det går da meget godt :)

>og den
> nærmeste fremtid ser ikke ligefrem anderledes ud. Sådan er det, du.

måske måske ? så næsten så langt som man kan fra der hvor j ud tales
med Ø =
jøj ; men ikke desto mindre
med humøret i behold

venligst
Bo M Mogensne
> Pas på dig selv
> PSW
>
> PS. Er du fortsat interesseret i Ferox? I så fald...

Ohh refeh my memory - der er begynndt at komme nogen gevalidge huller
i den