Er der ikke en der har en D-link 614 + og ~
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 09-07-03 17:36

Hejsa, jeg har stadig problemer med min router, bliver smidt af hver time og
kan ikke komme på igen hvis jeg vælger static IP, vælger jeg så dynamic IP
så bliver jeg også smidt af hver time men den logger så selv på igen, efter
et par sekunder, men alt stopper jo og fx netradio og mirc kan jo ikke finde
ud af det når der pludselig ikke er forbindelse, det er hammer træls. :(
Er der ikke en her inde der kan følgende router og fast ip ved TDC ?
så kunne man jo se hvilke indstillinger han / hun kører med og jeg kunne så
prøve at bruge de samme. har ringet til D-link de kan ikke forstå det, og
TDC er ikke til meget hjælp. :(

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Jens

Dato : 09-07-03 18:01

"Lars Bisgaard" <lcb@NOSPAMprivat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

>[......... har ringet til D-link de kan ikke forstå det, og TDC er ikke til
meget hjælp. :(

Det er jo forståeligt at dlink ikke ved hvorfor deres produkt opfører sig
sådan.

Tdc`s dhcpserver finder sig ikke i en statisc ip på din router, de har jo
dynamiske, og statiscdynamiske adresser, ikke kun statisce.

Sv jeg husker, er der i Dlinkèn en indstilling, om at tillade at
netforbindelsen afbrydes, sæt den på "off"

Mvh Jens

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 09-07-03 19:46

> [...]
>
> Sv jeg husker, er der i Dlinkèn en indstilling, om at tillade at
> netforbindelsen afbrydes, sæt den på "off"

Jeg syntes desværre ikke at jeg kan finde den indstillings mulighed :(

MVH

Lars

Fra : Jens

Dato : 09-07-03 20:39

"Lars Bisgaard" <lcb@NOSPAMprivat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg syntes desværre ikke at jeg kan finde den indstillings mulighed :(

Trist.........

Mvh Jens

Fra : Peter Larsen

Dato : 13-07-03 04:14

Lars Bisgaard wrote:

> Jeg syntes desværre ikke at jeg kan finde den indstillings mulighed :(

Du har ikke brug for den, bare set din D-link til at have dynamisk
IP-adresse, når du abonnerer på fast ip, så er der en reservation på din
IP-adresse.

Husk at release den hvis du skifter udstyr på linjen - eller vent 24
timer, dhcp lease bliver reset "kl 12" ifølge hotline. Hvis ikke du
laver en ipconfig /release eller det dertil svarende kan du ikke uden
videre benytte udstyr med en anden MAC adresse før den automatiske
lease-reset er sket.

Med venlig hilsen

Peter Larsen

* This posting handcrafted by Peter Larsen *
* My website is at: http://www.muyiovatki.dk *