T310 Unlock
Fra : Lars Knudsen

Dato : 09-07-03 16:41

Hey,

Hvis jeg har sådan en - og et USB datakabel.

Nogen der kender software eller andet, der kan unlock'e den. Helst noget der
IKKE skal betales for.

** Lars

Fra : Per Sørensen

Dato : 09-07-03 17:15

Det kan du ikke, der skal et program til dongle:)

--
Med venlig hilsen Per Sørensen
Email : djubi@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Erik Graversen

Dato : 10-07-03 13:00

> [...]
>
> Hvis jeg har sådan en - og et USB datakabel.
>
> Nogen der kender software eller andet, der kan unlock'e den. Helst noget der

Har du tjekket om den overhovedet er låst? Har lige købt en med
Telia abonnement som hed sig at skulle være låst. Men det var den
ikke!

Mvh...........

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : Bo Dudek

Dato : 10-07-03 13:49

[...]

>Har du tjekket om den overhovedet er låst? Har lige købt en med
>Telia abonnement som hed sig at skulle være låst. Men det var den
>ikke!

og fandt også ud af, at køber man en telefon hos TeleDanmark, så er
det ligegyldigt om den er simlåst, hvis man ønsker at benytte
Telmore.. fordi kortet er låst til nettet og ikke udbyderen, og da
Telmore benytter Tele DK's net.. volia.. ;)

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Henning S. Christian~

Dato : 10-07-03 14:40

"Bo Dudek" <bo@FJERNbodudek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Telmore.. fordi kortet er låst til nettet og ikke udbyderen, og da
> Telmore benytter Tele DK's net.. volia.. ;)

Tja her på det sidste er TDC godt nok begyndt at låse deres foner til deres
egne kort og ikke bare til nettet jeg har åbnet flere 6310I &3510I hvor det
var tilfældet

Fra : Lars Knudsen

Dato : 10-07-03 18:05

Erik,

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Har du tjekket om den overhovedet er låst? Har lige købt en med
> Telia abonnement som hed sig at skulle være låst. Men det var den
> ikke!

Nah - jeg har ikke modtaget den endnu - ville bare forberede mig lidt... Den
er købt med Telia Xpres abo, men egentlig regner jeg med at ville beholde
mit Telmore abo og så bare opsige det andet. SÅ mange SMS'er sender jeg sq
heller ikke

Men jeg vil x'e fingre - det kan være min også er en "smutter"...

** Lars

Fra : Erik Graversen

Dato : 11-07-03 00:27

"Lars Knudsen" <newspost@landligt.dk> skrev i en meddelelse news:Xns93B4C23109EB5lkngalileodk@62.243.74.162...

> [...]
> heller ikke
>
> Men jeg vil x'e fingre - det kan være min også er en "smutter"...

Min er også et Telia Xpress abo som ryger samme vej som dit når det halve år
er gået! Jeg tror rolig at du kan regne med at din mobil også er ulåst. Har lige
talt med min svigerinde som var ansat hos Telia indtil for få uger siden. Hun mente
at det var meget almindeligt at telefonerne ikke var låst. De har vel efter hånden
erkendt at der findes en "unlock pusher" på hver anden gadehjørne, så hvorfor bruge
tid og kræfter på at låse telefonerne.

Mvh................

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 11-07-03 02:29

> [...]
har vel efter hånden
> erkendt at der findes en "unlock pusher" på hver anden gadehjørne, så

Det er stærkt afhængig af hvilken telefonmodel det drejer sig om.
T310 er stortset aldrig låst, mens fx Nokia 3510i fra Telia i langt
de fleste tilfælde er det.

Da der stadig er mange, som ikke får låst telefonen op er der
god økonomi i, at selskaberne låser dem.

--
mvh Kasper

Fra : Lars Knudsen

Dato : 15-07-03 19:55

Hejsa,

> [...]
> SMS'er sender jeg sq heller ikke
> Men jeg vil x'e fingre - det kan være min også er en "smutter"...

Nå - nu fik jeg så min T310'er - og den var sørme ikke låst! Dejligt

** Lars

Fra : Erik Graversen

Dato : 19-07-03 09:03

"Lars Knudsen" <newspost@landligt.dk> skrev i en meddelelse news:Xns93B9D4D6E12EElkngalileodk@62.243.74.162...
> Hejsa,

> Nå - nu fik jeg så min T310'er - og den var sørme ikke låst! Dejligt

Herligt!

Det er en dejlig mobil syntes jeg. Har lige installeret en IrDA port på
computeren der kan "snakke" med T310'eren. Så kan man lave ting
og sager! Herligt med kalenderen der kan synkroniseres med Outlook.

Mvh............

Fra : Lars Knudsen

Dato : 20-07-03 11:13

Hej Erik,

> Det er en dejlig mobil syntes jeg. Har lige installeret en IrDA port på
> computeren der kan "snakke" med T310'eren. Så kan man lave ting
> og sager! Herligt med kalenderen der kan synkroniseres med Outlook.

Ja - det er fantastisk, specielt det med Outlook er rigtig godt. Og det er
jo ikke kun kalenderen, men også hele contacts der kan synkroniseres over i
telefonbogen på mobilen.

Jeg kører så via USB kablet til PC'en, men funktionaliteten er vist den
samme! Har så lige fået IR forbindelsen til at virke med min iPAQ, så jeg
kan hente mail derned!

I forhold til prisen (1 kr + 6 x 120 kr til Telia + 99 i oprettelse) syntes
jeg den giver rigtig god funktionalitet. Og sammenlignet med hvad man får
ved at købe 610'eren som jeg også overvejede - så var jeg ikke så meget i
tvivl. Bluetooth og camera havde jeg ikke rigtig noget at bruge til, så var
der kun lige større skærm og flere farver tilbage, det var ikke lige den
store merpris værd for mig.

** Lars