fuldt flash V. 5.56 til Nokia 6210 på dk
Fra : Lasse

Dato : 09-07-03 11:58

Fuld Flash V.5,56 til Nokia 6210 på da. for er det ikke den version der aut.
tastatur lås på? det vil jeg gerne have.
Er der noget der kan hjælpe?

Lasse
E-mail: lask@oncable.dk

Fra : soll

Dato : 11-07-03 01:01

her kan du sikkert finde en der kan hjælpe dig....?

http://www.dkunlock.dk/sog.asp

http://www.kandu.dk/

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 11-07-03 08:41

"Lasse" <lask_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Fuld Flash V.5,56 til Nokia 6210 på da. for er det ikke den version der
aut.
> tastatur lås på? det vil jeg gerne have.
> Er der noget der kan hjælpe?

Nej, svjv så skal du flashe til en Nokia 6250 hvis du vil have aut.
tastaturlås på. Det giver så nogle minusser (for mig ihvertfald) - mindre
plads til SMS og i tlf. bog.

Hvis du stadig brænder for det så vil jeg anbefale dig at finde en unlocker
www.dkunlock.dk der vil påtage sig operationen.

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i domænedelen af email

Fra : ***Runman.dk***

Dato : 12-07-03 18:08

Hvis du ikk' alerede har fået den så send mig en mail !!!!!!!!!!!!

***RUNMAN***

Fra : Lasse

Dato : 13-07-03 13:38

Tak for hjælpen til alle, jeg fandt det jeg skulle bruge på adr.:
http://napalm.all.at/
der guf for dem der opgradere Nokia.

Mvh Lasse

Fra : helloo.dk

Dato : 13-07-03 23:35

"Lasse" <lask_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tak for hjælpen til alle, jeg fandt det jeg skulle bruge på adr.:
> [...]

Os unlocker der køber ordenligt udstyr plejer at få alt den software vi skal
bruge med på en CD..
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Lasse

Dato : 16-07-03 00:42

Du lyder som en blære-røv Dan, For hvad kan dit udstyr mere end mit?

Mvh. Lasse

Fra : helloo.dk

Dato : 16-07-03 05:17

"Lasse" <lask_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Du lyder som en blære-røv Dan,

Det er så lige din mening. den kan jeg ikke bruge til ret meget....

>For hvad kan dit udstyr mere end mit?

Ja jeg kan jo lave telefonen når du har fucked den helt op...
Hilsen Dan

Fra : Lasse

Dato : 16-07-03 10:22

Du har aldrig noget sinde lavet telefoner for mig, og kommer heller aldrig
til til det, og så har jeg heller aldrig fucked en telefon.
Men det du kan, er selv lært, hvorved du har dine begrænsninger, derfor har
jeg det fint med, at du kalder dig unlocker, for det kan en hver idiot kalde
sig.

Hilsen Lasse