Laminat
Fra : Morten H. Nielsen

Dato : 09-07-03 09:39

Hej

er der nogen der kan fortælle mig hvor man får fat i laminat, altså sådan
noget som man bruger til bordplader osv. Jeg skal bruge det til at klæbe på
soklen i køkkenet.

mvh

Morten

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 09-07-03 10:38

Morten H. Nielsen skrev:

> er der nogen der kan fortælle mig hvor man får fat i laminat, altså sådan
> noget som man bruger til bordplader osv. Jeg skal bruge det til at klæbe på
> soklen i køkkenet.

Du skal ud til et snedkeri, som laver alting selv. Det er nok
det nærmeste sted, du kan finde sådanne laminatstrimler.

Lige p.t. skal du ikke regne med, at så mange snedkerier er i
gang - vi holder ferie du

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Morten H. Nielsen

Dato : 09-07-03 12:19

> Du skal ud til et snedkeri, som laver alting selv. Det er nok
> det nærmeste sted, du kan finde sådanne laminatstrimler.
>
> Lige p.t. skal du ikke regne med, at så mange snedkerier er i
> gang - vi holder ferie du

Hvilket igen fortæller mig, at jeg skulle være blevet i den branche

mvh

Morten

Fra : Martin Buhelt

Dato : 09-07-03 11:38

> er der nogen der kan fortælle mig hvor man får fat i laminat, altså sådan
> noget som man bruger til bordplader osv. Jeg skal bruge det til at klæbe

> soklen i køkkenet.

Man kan få noget selvklæbende plastic med bl.a. "træ-mønster" - det er måske
det du tænker på? Det kan du få hos farvehandleren.

/Martin

Fra : Morten H. Nielsen

Dato : 09-07-03 12:14

"Martin Buhelt" <mb@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan få noget selvklæbende plastic med bl.a. "træ-mønster" - det er
måske
> det du tænker på? Det kan du få hos farvehandleren.

Det vil jeg da lige kigge på.

Det jeg tænker på er at man i byggemarkeder osv. kan få endestykker osv. til
bordplader. Men min sokkel er "lidt" mere end 30mm høj, så jeg skal bruge
nogle større stykker.

mvh

Morten

Fra : Martin Buhelt

Dato : 09-07-03 13:02

> [...]
til
> bordplader. Men min sokkel er "lidt" mere end 30mm høj, så jeg skal bruge

Så skulle du jo nok have lavet din sokkel af en bordplade

Jeg ved ikke, om man kan få den laminat, som benyttes til bordplader i løs
vægt - men prøv hos en tømrer, som Svedn Erik skriver.

/Martin

Fra : Per H

Dato : 09-07-03 15:45

On Wed, 9 Jul 2003 10:39:29 +0200, "Morten H. Nielsen" <mhn@os.dk>
skrev:

> [...]
>noget som man bruger til bordplader osv. Jeg skal bruge det til at klæbe på

hvis du bor i nordsj. kender jeg et sted.

Ellers prøv at ringe til wellmann.
86214111

Mvh.
Per Hansen