transportabel bålplads
Fra : Ingv.

Dato : 09-07-03 09:34

Hej.

Er der nogen, der har erfaring med transportabel bålplads?
Hvor købes de og til hvilken pris?

mvh

Ingvard

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-03 21:34

On Wed, 9 Jul 2003 10:33:36 +0200, "Ingv."
<ingv.andreasen@post1.tele.dk> wrote:

>Hej.
>
>Er der nogen, der har erfaring med transportabel bålplads?
>Hvor købes de og til hvilken pris?

I byggemarkeder - priser fra 300-400 kr. (bl.a. grimt design fra
Silvan) op til over 1.000 kroner (nydeligt design fra Trip-Trap,
kaldet fyrfad). Da det bare er en skålformet jernplade (evt. med hul i
bunden og et par huller til hank, så måske kan man få en smed til at
lave en billigere. Største fordel set med mine øjne, er, at der ikke
er så stor risiko ved at gå fra ulmende gløder og så selvfølgelig, at
den er flytbar (dog bedst før antænding

KS

Fra : Joachim Aagaard

Dato : 10-07-03 13:36

> [...]
> lave en billigere. Største fordel set med mine øjne, er, at der ikke
> er så stor risiko ved at gå fra ulmende gløder og så selvfølgelig, at

Jeg er lidt mere nærig, så jeg fandt en gammel støbejernsgryde på
containerpladsen og borede en række 12mm huller lidt op ad siden. Det
fungerer helt fint.
Joachim