Diablo II Expansion Set
Fra : Michael

Dato : 08-07-03 20:50

Jeg har fundet Diablo II Exp set frem igen !
Jeg har konfigureret F1-F8 til skills, jeg synes
at kunne huske at man kunne få skills vist på skærmen,
er det muligt ? Jeg har kikket på sidste side i manualen,
der står ikke noget

Michael

Fra : Highlander

Dato : 08-07-03 23:36

"Michael" <dont_spam_me@kk.dk> wrote in message
> [...]
> at kunne huske at man kunne få skills vist på skærmen,
> er det muligt ? Jeg har kikket på sidste side i manualen,

v -click på din attack markering ( for H/V musetast) - så får du dine
skills frem - hold markøren over spell / attak og adresser den hot key du
vil have -
(du har 16 hot keyes i LoDexp.)

hvis det er skill træet du snakker om så kan du se det ved at at strykke S
hvis du ikke har ændre opsætningen.

Fra : Michael

Dato : 09-07-03 11:36

Highlander wrote:
> "Michael" <dont_spam_me@kk.dk> wrote in message

> v -click på din attack markering ( for H/V musetast) - så får du dine
> skills frem -

Det er smart
Jeg har formuleret mit første spørgsmål for dårligt
Er det muligt at få sine konfigureret skils/attack vist hele tiden oppe
på skærmen ?

Michael

Fra : karsten jørgensen

Dato : 09-07-03 08:47

øh, jeg overvejer at købe diablo II og expansion, men er der noget om den
kører i lidt lav opløsning

Fra : Rune Manscher

Dato : 09-07-03 08:55

"karsten jørgensen" <aknot@dadlnet.dk> wrote in message
> øh, jeg overvejer at købe diablo II og expansion, men er der noget om
den
> kører i lidt lav opløsning

Den kan køre i max 800x600, hvilket er mere end selve Diablo II, der kun
kører 640x480. Med udvidelsen kan man dog spille hele spillet i 800x600.

*Rune

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 09-07-03 15:23

karsten jørgensen wrote:
> øh, jeg overvejer at købe diablo II og expansion, men er der noget om
> den kører i lidt lav opløsning

Du kan køre 800x600 med expansion settet.

Jeg har set emnet berørt et eller andet sted og mener at forklaringen
var at hvis nogle brugere kørte f.eks. 1024x768 så ville de kunne "se
længere" end brugere der kørte 640x480, og således have en væsentlig
fordel, på grund af den måde grafikken i Diablo II er lavet på. Så
derfor, hvis 1024x768 eller højere skulle være "fair", så skulle al
grafikken tegnes om.
Men det er altså som sagt noget jeg graver frem fra de allerbagerste
hukommelsesceller, so don't take my word for it.

Hvorom alting er, så er spillet jo designet til at se lækkert ud i
800x600, og det er vel det vigtigste ikke?
Hvis du har et hurtigt Geforce eller ATI kort, kan du muligvis bruge
FSAA (Full Scene Antialiasíng):

"Full-scene antialiasing refers to blurring the edges of each polygon in
the scene as it is rasterized in a single pass-no second pass is
required. Full-scene antialiasing, when supported, only affects
triangles and groups of triangles; lines cannot be antialiased by using
Microsoft® Direct3D® services. Full-scene antialiasing is done in
Direct3D by using multisampling on each pixel. When multisampling is
enabled all subsamples of a pixel are updated in one pass, but when used
for other effects that involve multiple rendering passes, the
application can specify that only some subsamples are to be affected by
a given rendering pass. This latter approach enables simulation of
motion blur, depth of field focus effects, reflection blur, and so on.
In both cases, the various samples recorded for each pixel are blended
together and output to the screen. This enables the improved image
quality of antialiasing or other effects."

he he..

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?