Skærme
Fijala 3554
Hyundai Q17
Fra : Brian

Dato : 08-07-03 16:13

Er der nogle der har erferinger med denne.
Mvh Brian

Fra : Zulu

Dato : 08-07-03 16:57

Brian wrote:
> Er der nogle der har erferinger med denne.
> Mvh Brian

Ikke ud over at Onkel Tom er godt tilfreds med den i deres test af 16 ms og
20 ms 17" tft'er her:
http://www.tomshardware.com/display/20030626/index.html

Men jeg er også meget interesseret i at høre fra folk som har sådan en.

Zulu

Fra : Simon Selmer

Dato : 12-07-03 21:29

Jep, det var også denne skærm jeg var ude efter da jeg skulle vælge
fladskærm (før jeg kiggede på gruppen her), men jeg kan ikke finde denne
skærm nogen steder.

Er der nogen der ved hvor den kan købes?

Simon

Fra : Zulu

Dato : 12-07-03 21:31

Simon Selmer wrote:
> [...]
> fladskærm (før jeg kiggede på gruppen her), men jeg kan ikke finde
> denne skærm nogen steder.
>
> Er der nogen der ved hvor den kan købes?

Jeg søgte på Google og fandt det her link:
http://www.netsight-shop.dk/shop/productinfo.asp?id=191

Zulu

Fra : Pallemanden

Dato : 14-08-03 08:08

http://www.kandu.dk/

Fra : Grinz

Dato : 14-08-03 09:03

Har lige købt en Q17S

Jeg har mildest talt aldrig set så flot en skræm samt så godt et billede før
på en TFT.

Køb den hos oneshop.dk og du for den for 3700 inkl. alle kabler og lev.
indenfor 2 dage. Forsendelsen er mega billig endnu.

AGA.

Fra : JenserCube

Dato : 24-10-03 22:12

Inden på oneshop.dk finder jeg tre skærme der hedder noget med Q17.
Ingen af dem har den pris du skriver. Da jeg selv gerne vil købe den,
vil jeg gerne hvilken en af dem du valgte. (evt. link)

http://www.kandu.dk/