Huset mår
Fra : Henrik

Dato : 08-07-03 11:33

Er der nogen som hved hvordan man kan fnage en husmår,hvor man kan
låne en fælde, eller hvem man skal kontakte for hjæpen?

Fra : Marco

Dato : 08-07-03 12:00

"Henrik" <hekhard@yahoo.dk> skrev:

> Er der nogen som hved hvordan man kan fnage en husmår,hvor man kan
> låne en fælde, eller hvem man skal kontakte for hjæpen?

http://www.skovognatur.dk/publikat/2001/husmaar.htm står, man kan låne en
fælde på den lokale Falckstation.

--
Hilsen Marco

www.MecoWeb.dk
www.Kolonihaveportal.dk

Fra : Felix

Dato : 08-07-03 16:58

On Tue, 8 Jul 2003 13:00:06 +0200, Marco wrote:

>På http://www.skovognatur.dk/publikat/2001/husmaar.htm står, man kan låne en
>fælde på den lokale Falckstation.

Ja, der er gratis hvis man er medlem.
Ellers koster det kr. 600,-

En mårfælde kan købes hos Harald Nyborg for kr. 200,-

Her i mit område bor en jæger, som har en fælde placeret ved sit
brændeskur. Der blev fanget mere end 9 stk på 3 mdr.

Husmåren bor ikke fast noget sted, men strejfer efter fødeemner,
så det smarteste er at få lukket alle adgangsveje, inden de
ødelægger isoleringen helt.

m. v. h.

Fra : Marco

Dato : 08-07-03 20:38

"Felix" <Felix@nowhere.invalid> skrev:

> Ja, der er gratis hvis man er medlem.
> Ellers koster det kr. 600,-
>
> En mårfælde kan købes hos Harald Nyborg for kr. 200,-

Så kan man jo godt regne ud, hvad der er billigst :)

--
Hilsen Marco

www.MecoWeb.dk
www.Kolonihaveportal.dk