Kvalitet på træbeskyttelse
Fra : Gert Espersen

Dato : 08-07-03 07:11

Hej

Få man hvad man betaler for, hvis man køber eks. Gori Super eller Bondex
til ca. 6-700,- pr. 5 liter ?

Er der noget der er endnu bedre ?

M.v.h.

-Gert..

Fra : Marco

Dato : 08-07-03 12:16

"Gert Espersen" <ge@but.auc.dk> skrev:

> Få man hvad man betaler for, hvis man køber eks. Gori Super eller Bondex
> til ca. 6-700,- pr. 5 liter ?

Mit kolonihavehus fik for 3 år siden påført halvdækkende træbeskyttelse fra
det lokale supermarked til en meget lav literpris. Produktet - altså
træbeskyttelsen, har indtil nu beskyttet træet perfekt.

Man betaler for navn og produktudvikling. I mange tilfælde betaler man også
for bedre binde-, dække- og påføringsevne.

> Er der noget der er endnu bedre ?

Hvad med Flugger ?!

--
Hilsen Marco

www.MecoWeb.dk
www.Kolonihaveportal.dk

Fra : Dan Andersen

Dato : 11-07-03 14:28

Flügger er sikkert udmærket. Hasr brugt et i mange år.. Og så er det
billigere end Silvans..
Mht. at man får hvad man betaler for er en påstand, der endnu ikke er
dokumneteret - desværre.. Der er ikke nogen deklaration på spandene om
hvormaget aktivt der er i de forskellige mærjers produkter - ej heller kende
r jeg til nogen undersøgelse af forsskellige mærkers holdbarhed i
forskellige situeationer.
Så derfor ... det er en ren jungle...
Håber der snart er en uvildig instans, der ville teste..

--
Med venlig hilsen, Dan Andersen - www.dbamott.dk - www.oscar4sale.dk -
www.bastetogbundet.dk - www.cafezugarbaby.dk - www.regnvand.dk -