Glemt sikkerhedkode til 3210 :-(
Fra : N!ELSEN

Dato : 07-07-03 19:57

Hej NG

Jeg har en Nokia 3210 som jeg ikke har brugt i et stykke tid. Nu har jeg
taget denne i brug igen, men har glemt min "sikkerhedskode" dvs. den kode
der skal indtastes når men ønsker at genetablere telefonen standard
indstillinger. (Koden er ikke Nokia's standardkode 12345, da jeg selv har
ændret den på et tidligere tidspunkt)

Kan man på nogen måde resette telefonen, uden brug af datakabel? f.eks. en
eller anden kode som kan nulstille telefonen?

Håber der er en der kan hjælpe mig.

Mvh N!ELSEN

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 07-07-03 20:14

"N!ELSEN" <cn040281@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man på nogen måde resette telefonen, uden brug af datakabel? f.eks. en
> eller anden kode som kan nulstille telefonen?

den kan jeg finde vis du kan komme til helsinge

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 07-07-03 21:27

> [...]
>
> Jeg har en Nokia 3210 som jeg ikke har brugt i et stykke tid. Nu har jeg
> taget denne i brug igen, men har glemt min "sikkerhedskode"

Hej Nielsen,

det er ikke noget problem.
Du finder bare en unlocker nær dig på www.dkunlock.dk
hvis du bor nær Århus kan jeg også fikse det for dig.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Fuld garanti på alt arbejde

Fra : N!ELSEN

Dato : 09-07-03 16:27

Hej hej...

Jeg har fundet en løsning. Underligt nok kunne jeg ændre koden, selvom jeg
der stod jeg skulle indtaste den eksisterende kode - jeg tastede 12345
(koden som ikke blev godkendt da jeg skulle nulstille telefonen) og fik
herefter mulighed for at ændre den - underligt!

Ellers tak for hjælpen