Dragon Scale
Fra : Julli

Dato : 06-07-03 14:39

Hej gruppe.

I Neverwinter Nights har jeg fundet en Dragon Scale og dragon blood samt
diverse sten. Hvordan får man gavn af de ting. Har I måske et tip til
hvordan man dræber den store røde drage i act 3?

På forhånd tak!!!

Fra : Devast8or

Dato : 06-07-03 15:34

Julli wrote:
> [...]
> samt diverse sten. Hvordan får man gavn af de ting. Har I måske et
> tip til hvordan man dræber den store røde drage i act 3?

Dragon scales kan du vist få lavet noget armor af. Prøv at snakke med
smeden.

Dragon Blood kan en mage vist bruge til et eller andet.

Klauth var rimelig nem at dræbe for min Ranger. Det var bare at stille sig
ude på broen og skyde på ham med en bue. Jeg brugte vist ca. 1400 pile og
det tog en halv krig (vist 45 minutter) men han døde da.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Julli

Dato : 06-07-03 16:39

">
> [...]
> ude på broen og skyde på ham med en bue. Jeg brugte vist ca. 1400 pile og
> det tog en halv krig (vist 45 minutter) men han døde da.

Okay hvis jeg bare går op på broen kommer dragen da bare derop. Jeg synes
heller ikke jeg kan finde en ranger, altså en der skyder med bue og pil. Jeg
kan sgu ikke komme forbi den drage.

Fra : Devast8or

Dato : 06-07-03 17:37

Julli wrote:
> ">

> Okay hvis jeg bare går op på broen kommer dragen da bare derop.

Jeg var ovre hos ham (Klauth), og gav ham "boblen" med den døde drage i,
hvorefter han blev småknotten. Så løb jeg tilbage så jeg kom ud på broen,
men han fulgte ikke efter mig derud. Så begyndte jeg at skyde på ham og da
han stadig ikke løb efter mig blev jeg bare ved indtil han ikke kunne stå op
mere.

> Jeg
> synes heller ikke jeg kan finde en ranger, altså en der skyder med
> bue og pil. Jeg kan sgu ikke komme forbi den drage.

Jeg var selv Ranger, det var ikke en Henchman ;)

Hvad klasse er du, hvilken level, hvilke våben? Hvad med stats, feats og
skills?

Har du mulighed for at skippe ham indtil videre og så komme tilbage senere,
eller er han den sidste du mangler før du skal videre til act 4?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Julli

Dato : 06-07-03 19:39

Okay nu har jeg da endelig fundet et sted hvor dragen ikke kan komme ind.
Jeg er Fighter og jeg har bla en armbryst. Når han skyder rammer han ca 1 ud
af 25 pile. Kan det passe han er så dårlig til at skyde, for så kommer det
til at tage lang tid.

Fra : Devast8or

Dato : 06-07-03 20:45

Julli wrote:
> [...]
> ind. Jeg er Fighter og jeg har bla en armbryst. Når han skyder rammer
> han ca 1 ud af 25 pile. Kan det passe han er så dårlig til at skyde,

Hvad er din dex?

Husk på at Klauth er en temmelig hardcore fætter. Hans AC er ret høj (vist
oppe i 40'erne), så ja det kan godt passe at han er svær at ramme. Min
Ranger ramte heller ikke særlig tit til trods for en udmærket dex (vist 18
el. 19).

Devast8or

--
Spamfilter activated