Anlæg
Fra : Suleyman Øcal

Dato : 06-07-03 13:36

HEJ. NG..

Hvordan sætter man et anlæg op på en Aprilia Sonic.
jeg har en 500watts højtaler og almindelig batteri. jeg bruger en mp3
afspiller..
Skal man bruge en forstærker.. ?

Tak på forhånd

Fra : kion

Dato : 06-07-03 21:15

> Skal man bruge en forstærker.. ?

ja, det kommer jo and på hvor stærk din mp3 afspiller er..

Fra : drbigfeak

Dato : 09-07-03 01:26

"Suleyman Øcal" skrev d. 06-07-03 13:36 dette indlæg :
> [...]
> Skal man bruge en forstærker.. ?
>

> Tak på forhånd
>
> davs!! det du gør er ar du køber en lille forstærker på
http://thansen.dk/product.asp?c=153545447&n=517554917&pn=517554952 den
koster 398,- den sætter du til batteriet, du kan evt tage plus ledningen
til baglygten så det ikke kan spille når nøglen ikke er drejet.. det er
nok også samrt at købe et delefilter så du ikke brænder dine enheder
af... det er meget surt. tro mig... men det eneste vigtige når du køber
forst. er at du sikrer dig at den er til 12 v..

good luck

http://www.kandu.dk/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-07-03 12:15

drbigfeak wrote:
[snip]

Du kunne ikke bare poste en gang? eller hvad?

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : drbigfeak

Dato : 09-07-03 01:28

Fra : drbigfeak

Dato : 09-07-03 01:28

Fra : Suleyman Øcal

Dato : 09-07-03 11:10

Den der på Thansen den er ikke så god har jeg hørt fra mine venner.
En af mine venner har haft sådan en. Han siger den er dårlig..