Og lige en ting til...
Fra : Daniel Jørgensen

Dato : 05-07-03 20:35

Jeg har set de såkaldte "Popcorn"-knallerter, til forfærdeligt billige
penge, i forhold til så mange andre mærker... Er de så, som vi siger her i
Sønderjylland, naue nytt?
Dvs. er de nogen nytte til?? Duer de? Er det en god knallert??
For så ku' det jo være man skulle skifte maxi'en ud...

Vh.
Daniel Jørgensen

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-07-03 01:30

"Daniel Jørgensen" <cfs28974@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dvs. er de nogen nytte til?? Duer de? Er det en god knallert??
> For så ku' det jo være man skulle skifte maxi'en ud...

Du kan prøve at kigge tilbage her i gruppen, der er nogle enkelte der har
sådan en, så kan du prøve at se om det skulle være noget. Dem der har købt
sådan en, de vil sige de er ok, men spørger du os andre, så tror jeg nok
flertallet vil sige at du hellere skal finde noget brugt til de samme penge,
det vil du få mere ud af.
Jeg ved godt jeg måske får en over nakken ved at skrive dette her, men det
får så være.
Man får hvad man betaler for, og der er altid en grund til noget er billigt.

Kim Larsen

Fra : Mailund

Dato : 06-07-03 10:44

> [...]
> Jeg har set de såkaldte "Popcorn"-knallerter, til forfærdeligt billige
> penge, i forhold til så mange andre mærker... Er de så, som vi siger her i

Hvis prisen skal være i bund kunne du også prøve at kigge på
http://www.geely.dk/
Kvaliteten af disse "kineser knallerter" kender jeg ikke noget til, men du
finder nok ikke noget der er billigere.

Venlig hilsen
Brian

Fra : Calle.

Dato : 08-07-03 13:19

Daniel Jørgensen wrote:
> [...]
> Dvs. er de nogen nytte til?? Duer de? Er det en god knallert??
> For så ku' det jo være man skulle skifte maxi'en ud...

Få lidt bedre styr på dit sønderjyske
naue nytt = hæ do nou nyt slarre = noget nyt (har du nogen nyheder)
te naue nytt = dur det til noget
--
Calle