Skærme
Fijala 3554
Er der nogen som kører Acer AL732 + DVI
Fra : Flare

Dato : 05-07-03 19:48

Og som _ikke_ har periodiske udfald? For jer hvor det sker har i et ATI kort
eller NVIDIA?

Står og er ved at købe et ATI Readon 9600 med DVI så min ACER kan få et
signal den fortjener.

Mvh
Anders

Fra : CyberDyne

Dato : 05-07-03 20:50

Jeg har det periodisk udfald på et Radeon 9700 pro fra Sapphire, det har
INTET med graffikortet at gøre. Det er en fejl i skærmen.
Meeeen, det irriterer mig nu ikke, da det kun er de første 5 minutter efter
man har tændt skærmen det forekommer !

Fra : Mygind

Dato : 05-07-03 22:17

> [...]
> INTET med graffikortet at gøre. Det er en fejl i skærmen.
> Meeeen, det irriterer mig nu ikke, da det kun er de første 5 minutter

Jep jeg kører med NVIDA og har også udfald når skærmen er kold.

Mvh
Mygind

Fra : Flare

Dato : 05-07-03 23:11

> Jep jeg kører med NVIDA og har også udfald når skærmen er kold.

Det lyder jo fuldstændig skørt. Mærkelig at de har så svært ved at få styr
på det DVI. Men er det KUN i starten`?

Anders

Fra : Kenneth Østergaard

Dato : 06-07-03 01:06

Flare wrote:

> Det lyder jo fuldstændig skørt. Mærkelig at de har så svært ved at få
> styr på det DVI. Men er det KUN i starten`?

Jeg har kørt DVI på et Sapphire ATI 9500 med skærmen den ene uge jeg har
haft den. Jeg har ikke oplevet ét eneste udfald.

Kenneth Østergaard

Ved direkte svar fjernes NS fra mailadressen

Fra : CyberDyne

Dato : 06-07-03 01:34

"CyberDyne" <dont@spam.com> wrote in message
> [...]
> INTET med graffikortet at gøre. Det er en fejl i skærmen.
> Meeeen, det irriterer mig nu ikke, da det kun er de første 5 minutter

Og taget i betragtning at jeg har fået en skærm helt uden pixel-fejl, så har
jeg ikke fortrudt et sekund at jeg beholdte den, efter jeg fandt ud af det
med den smule defekte DVI udgang. Der er så mange gode ting ved den her
skærm som udligner det fuldstændigt.

Fra : Peter E Hansen

Dato : 05-07-03 23:23

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
kort
> eller NVIDIA?
>
> Står og er ved at købe et ATI Readon 9600 med DVI så min ACER kan få et

Jeg har et Radeon 9500 pro fra Sapphire, og har ingen problemer overhoved
med dvi

Peter

Fra : Torben Fr.

Dato : 07-07-03 19:59

> [...]
kort
> eller NVIDIA?
>
> Står og er ved at købe et ATI Readon 9600 med DVI så min ACER kan få et

Jeg har et ATI Readon 9700 Sapphire og køre med DVI på min Acer 732, og har
ingen udfald det køre bare.
Det ser ud til at det er ligemeget hvad man gør, for enten har man været
heldig og få en Acer uden
DVI fejl, eller en med DVI fejl.
Det er da bare utroligt så mange her i gruppen som har DVI fejl, Der må da
kunne gøres noget?

Men prøv bare at købe det ATI Readon 9600 med DVI, for det er jo den eneste
måde du kan finder ud af om
du er blandt de heldige.

Med Venilg Hilsen
Torben Fr.

Fra : Flare

Dato : 09-07-03 11:04

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og som _ikke_ har periodiske udfald? For jer hvor det sker har i et ATI
kort
> eller NVIDIA?

Har lige fået kortet. Det er ingen problemer overhovdet. PErfekt.

ANders