prostitution
Fra : Andropov

Dato : 04-07-03 14:35

Kvinder går også ind for prostitution :)

"Island Olympiske Komité har allerede protesteret over for Den
Internationale Olympiske Komite, IOC, og nu planlægger svenske
ministre en lignende klage over Athens kvindelige borgmester, der vil
tillade flere bordeller i den græske hovedstad under OL."

Fra : Kontormusen

Dato : 04-07-03 16:34

Det er da OK at der skal være flere bodeller under OL, der kommer jo en del
mennesker til sådan et stævne og de skal vel have lettet trykket et sted.

Camilla

Fra : Henning

Dato : 04-07-03 19:12

Kontormusen wrote:
> Det er da OK at der skal være flere bodeller under OL, der kommer jo
> en del mennesker til sådan et stævne og de skal vel have lettet
> trykket et sted.
>
> Camilla

Ligeret til kvinderne! Gigolog klinikker til damerne!

MVH
Henning

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 04-07-03 20:04

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> Ligeret til kvinderne! Gigolog klinikker til damerne!

Som udgangspunkt er jeg enig. Jeg stoler på de frie markedskræfter i den
forbindelse, og jeg ved ærlig talt ikke, om der er et tilstrækkeligt stort
marked for trækkerdrenge under OL.

Med venlig hilsen
Børge
--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.

Fra : nusle

Dato : 04-07-03 21:40

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Som udgangspunkt er jeg enig. Jeg stoler på de frie markedskræfter i den
> forbindelse, og jeg ved ærlig talt ikke, om der er et tilstrækkeligt stort
> marked for trækkerdrenge under OL.

En trækkerdreng har mænd som kundegrundlag, en gigolo har kvinder.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 04-07-03 20:48

In article <3f05c37d$0$97165$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> Ligeret til kvinderne! Gigolog klinikker til damerne!

Du melder dig frivilligt hvis du får rejsen betalt? :)

Fra : Henning

Dato : 04-07-03 20:53

PerX ... wrote:
> In article <3f05c37d$0$97165$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> h2m@madsen.mail.dk says...

> Du melder dig frivilligt hvis du får rejsen betalt? :)

Og diverse naturtro atrapper betalt *GGG*

MVH
Henning

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 04-07-03 21:01

Henning <h2m@madsen.mail.dk> skrev:

>Og diverse naturtro atrapper betalt *GGG*

Jeg kommer til at tænke på "verdens bedste elsker" en som var
gigolo i Australien. Han havde en hel kuffert med attrapper som
han havde med ud til kvinderne. Så der skal være noget gang i
forretningen for at få forrentet udstyret :)

Fra : PerX ...

Dato : 04-07-03 20:48

In article <W7hNa.10249$Kb2.441700@news010.worldonline.dk>,
camilla23dk@hotmail.com says...
> Det er da OK at der skal være flere bodeller under OL, der kommer jo en del
> mennesker til sådan et stævne og de skal vel have lettet trykket et sted.

Får de ikke lettet det på banen? Jeg syntes altid de siger man kommer af
med spændinge ved at dyrke motion! ;)

Fra : Camilla

Dato : 04-07-03 21:16

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <W7hNa.10249$Kb2.441700@news010.worldonline.dk>,
> camilla23dk@hotmail.com says...
>
> Får de ikke lettet det på banen? Jeg syntes altid de siger man kommer af
> med spændinge ved at dyrke motion! ;)

nu er der jo andre end bare sportsfolk som kommer til OL, der kommer da
tusindvis af turister...det er jo nok for dem at der bliver åbnet bordeller.

kh
Camilla

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-07-03 08:44

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Får de ikke lettet det på banen?

Aner det ikke. Jeg ved bare, at også de fleste piger, der spiller håndbold
på eliteplan, render efter mænd.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 05-07-03 11:40

In article <3f068f86$0$13236$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Aner det ikke. Jeg ved bare, at også de fleste piger, der spiller håndbold
> på eliteplan, render efter mænd.

Mon ikke, sådan rent statistisk, de fleste piger render efter mænd *G*

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-07-03 12:00

> Mon ikke, sådan rent statistisk, de fleste piger render efter mænd *G*

Jo, og min pointe er, at der er intet, der tyder på, at sportsfolk, der
deltager i OL, er specielle på det punkt.

Det var en kommentar til den hypotese, at de får lettet trykket på
idrætspladsen.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Paul

Dato : 05-07-03 01:48

Kontormusen skrev i meddelelsen ...
>Det er da OK at der skal være flere bodeller under OL, der kommer jo en del
>mennesker til sådan et stævne og de skal vel have lettet trykket et sted.
>
>Camilla

De kunne da også lette trykket på/med hinanden!!