Hvor kan man få klipklappere?
Fra : Peter Nielsen

Dato : 04-07-03 13:09

Er der nogen som kan hjælpe?
Hvor kan man købe de "originale" klip-klappere(eller hedder de
badesandaler)? Dem jeg kalder originale er dem lavet af rågummi (tror jeg),
simple blå, uden dekotrationer. Der findes en masse varianter i en masse
forretninger (Matas, Brugsen, Kvikly etc) men det er alle "nye"
overproducerede versioner, af læder, bambus,etc med billeder af gud og
hvermand, med diverse "pige ting" (dekoreret med små blomster, og andet
tingeltangel) men ikke den orignale stil. Ala dem som hender her har på:

http://leg-art.com/images/erin25p/Erin25p10a.jpg

Nogen der kender et sted på Sjælland? :)

(Når jeg spørger her, er det fordi der er et fetish element over det

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-07-03 13:59

Peter Nielsen wrote:
> http://leg-art.com/images/erin25p/Erin25p10a.jpg
>
> Nogen der kender et sted på Sjælland? :)
>
> (Når jeg spørger her, er det fordi der er et fetish element over det

jeg har netop set dem i glostrup storcenters matas... i både sorte, blå og
røde varianter....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-07-03 16:29

On Fri, 4 Jul 2003 14:58:37 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@SPAMmandezonen.dk> wrote:

>jeg har netop set dem i glostrup storcenters matas... i både sorte, blå og
>røde varianter....

hmm nu når vi er ved det :) jeg ha rlige købt et par mao sko efter 10
års pause - nå men primært for at skåne mine sokker ....men de er jo
også fede at gå uden dørs i men det kræver en sål - hvor finder man
dem :) ?

Mv.
Bo M Mogensen

fut : dk.snak.snik

--
"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.

Fra : Peter Nielsen

Dato : 04-07-03 18:03

"Sabina Hertzum" <sabina@SPAMmandezonen.dk> wrote in

> jeg har netop set dem i glostrup storcenters matas... i både sorte,
> blå og røde varianter....

Så må de være blevet solgt inde jeg nåede der ud...

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-07-03 23:30

Peter Nielsen wrote:

> Så må de være blevet solgt inde jeg nåede der ud...

jeg så dem i onsdags, og der var MANGE....
vrøvl.... nu kommer jeg til at tænke på om det mon ikke var i Ballerup
centeret i stedet.......
det tror jeg faktisk det var :(
undskyld..... jeg har været i så mange centre i arbejdsøjemed at jeg blev
forvirret.....

Fra : Niels Henriksen

Dato : 04-07-03 19:27

"Peter Nielsen" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> tingeltangel) men ikke den orignale stil. Ala dem som hender her har på:
>
> http://leg-art.com/images/erin25p/Erin25p10a.jpg
>
> Nogen der kender et sted på Sjælland? :)

ehm.. hvis du finder hende med dem, kan du så ikke sende hende over til mig?
*gG'

--
Niels

Fra : PerX ...

Dato : 04-07-03 20:36

In article <3f05c6bb$0$76148$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
niels@[FJERN]biggs.dk says...
> "Peter Nielsen" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> ehm.. hvis du finder hende med dem, kan du så ikke sende hende over til mig?
> *gG'

Det er nok ikke helt billigt i porto *g*

Fra : Girlie

Dato : 04-07-03 21:28

> [...]
>
> http://leg-art.com/images/erin25p/Erin25p10a.jpg
>
> Nogen der kender et sted på Sjælland? :)

Prøv stadium i Glostrup storcenter - eller sportmaster...jeg har da set
nogle der...

Fra : Mike Crenshaw

Dato : 05-07-03 01:57

jeg går ud fra det har noget med sex at gøre?