Skærme
Fijala 3554
Øge skærmopløsning.
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 03-07-03 18:49

Jeg har en Dell M782p skærm, der kører 1280x1024. Denne indstilling er nok
for mig ved skrivebordsbrug, men til spil vil jeg gerne kunne udnytte mit
grafikkort bedre og køre i 1600x1200.

Min skærm kan ses her:
http://docs.us.dell.com/docs/monitors/m782p/English/spec/spec.htm

Der står b.la. :
-------------------------------------
Resolution

Horizontal scan range
30 - 85 kHz (automatic)

Vertical scan range
50 - 160 Hz (automatic)

Optimal preset resolution
1024 x 768 at 85 Hz

Highest preset resolution
1280 x 1024 at 75 Hz

Highest addressable resolution*
1600 x 1200 at 65 Hz

* Addressable means the monitor will sync up to this mode. However,
Dell does not guarantee the image will be sized and centered correctly.Dell
guarantees image size and centering for all preset modes listed in the
following table.

Jeg har kunnet spille i 1600x1200, men af en eller anden grund er de
pludseligt blevet disablet.

Jeg har de nyeste catalyst (3.5) drivere fra ati til mit 9800 kort.

Hvordan kommer jeg op på de 1600x1200?

--
Morten Holberg Nielsen
in an interstellaaaaarrr buuuurrssst im baack to saaaavee the