deling af Tiscali ADSL
Fra : moestrup

Dato : 03-07-03 17:40

Hej

Kan det lade sig gøre at dele en ADSL-forbindelse mellem to pc'ere.
Jeg har en 256/256 Tiscali ADSL-forbindelse og jeg har en 8 port
Planet HUB liggende.
Hvis det kan lade sig gøre at koble de to sammen, skal de så begge
være tændt for at man kan komme på nettet ?
Og vil det køre med halv hastighed??
Og skal man have en router og en switch eller??

Mvh.
Steffen

Fra : Iskold

Dato : 04-07-03 09:29

Hej steffen

Du skal have en router....dne styre så din dynamiske/fast ip
adresse....derfra kobler du bare dine pc´er på, så skal du ikke have en pc,
er tændt for at den anden kan komme på nettet...., hvis du så vil have fler
på, kan du så koble max 3 switse/hubs på en
linie...router----swits----swits----swits, hvor du fra hver swits, kopler ud
mod andre pc´er.....Men en router er løsningen....

henrik