cs
Fra : Ukendt

Dato : 03-07-03 16:48

halløj, drenge. Min lillebror spiller counter strike over nettet, og det er
ret skægt (men det er vel ingen hemmelighed). Jeg vil gerne købe spillet,
men er det noget med, at det, jeg skal ha fat i, er det spil, der hedder
half life? Og hvilken version, da jeg synes at have set op til flere
forskellige? Håber I har tid til at hjælpe en nybegynder...

Torben

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 03-07-03 17:05

Torben wrote:

> Jeg vil gerne
> købe spillet, men er det noget med, at det, jeg skal ha fat i, er det
> spil, der hedder half life?

Jo du skal have fat på half-lige...

> Og hvilken version, da jeg synes at have
> set op til flere forskellige?

Du skal bare købe half-life (den orange). Man kan få alle mulige mystiske
versioner med og uden CS alle mulige andre opgraderingspakker. Det eneste du
skal bruge er HL og en hurtig internetforbindelse så du kan hente CS og
patches...

--
Martin K

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 03-07-03 20:04

http://shor.ter.dk/774307621

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Gismo

Dato : 04-07-03 01:24

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
du
> skal bruge er HL og en hurtig internetforbindelse så du kan hente CS og

dk.spil.computer.first-person-shooter

Hør i den gruppe vedr patches mm til CS :)

Gismo

Fra : Rustica.dk

Dato : 04-07-03 10:33

"" skrev d. 03-07-03 16:48 dette indlæg :

> [...]
> half life? Og hvilken version, da jeg synes at have set op til flere
> forskellige? Håber I har tid til at hjælpe en nybegynder...

Hej torben !
Jeg kan hjælpe dig med det spil som du søger,
og det koster kun 85 kr med porto
Det har ikke været åbnet nednu, stadig indpakket i plast.
Jeg kan evt. giver dig nogle gode link til fede IP adr. hvor der bliver
spiller normal cs ;ol

http://www.kandu.dk/

Fra : ChrisStoffer

Dato : 04-07-03 20:41

<Torben> wrote in message

> halløj, drenge. Min lillebror spiller counter strike over nettet, og det
er

lad være med at spille CS. Folk der spiller CS er tit sure/gider ikke hjælpe
"Noobs" og er irriterende Arrogante. For det andet er størstedelen af dem
der spiller under 15 år, og det siger sig selv hvad jeg mener med det

PS jeg ved at der er mange CS gamere der er flinke og sympatitske, (for en
af mine bedste venner er seriøs CS spiller). Så find en god server eller en
klan hvor du kan spille, og lære dem der spiller at kende.

Mvh
Christian