Random popup ved Klik
Fra : KBJ

Dato : 03-07-03 12:54

Hej Gruppe,

Jeg har brug for et script som giver et random (random er selvfølgelig
foruddefineret)
popup (som kan styres i størrelse) ved klik på en knap.

Jeg har søgt google, og hotscripts m.m. men har ikke rigtig fundet noget.

Nogen som tilfældigvis har et liggende eller et link?

Iz
--
fjern xx fra email.

Http://www.goodies.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-03 13:05

"KBJ" <iznogood@xxgoodies.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har søgt google, og hotscripts m.m. men har ikke rigtig fundet noget.
>
> Nogen som tilfældigvis har et liggende eller et link?

Hej. Prøv at spørge i serverside grupperne.
Det kan laves med noget php eller asp, alt afhængig hvad du har adgang til.

Jeg ved ikke om et javascript også kan gøre det, spørg evt. i clientside
gruppen.

Gad vide om du ikke kan bruge noget af denne artikel;
http://html.dk/scripts/asp/00006/ hvis du har kenskab til asp.
Klik på "vis eksempel" og opdatere siden et par gange. Så kan du se at
bannerne skifter pladser, forstil dig at siden er en pop med enten side1,
side2, side3 osv.

Held og lykke med det.

Mvh
FB
--
Er du ny på usenet? Så læs lidt på www.usenet.dk
--> www.DontDoIt.dk <-- Gratis SMS, Jokes og Unlock

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-03 13:29

"FB" <.> wrote in message
> Hej. Prøv at spørge i serverside grupperne.
> Det kan laves med noget php eller asp, alt afhængig hvad du har adgang
til.

Når jeg tænker nærmere;

Selve popupen skal du lave med et javascript (tilpasning af størrelse,
centrering osv)

Der skal du få hjælp til her;

I popupen skal der komme en vilkårlig side frem.
Jeg synes selv lige at den bedste løsning må være noget php/mysql database.

(Hvis du har adgang til det)

Du tilføjer de forskellige sider til din database, med et simpelt php/mysql
script tager den en vilkårlig.

Der skal du få hjælp her;
news:dk.edb.database - Til selve databasen
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php - Til afviklen af det af det
ønskede resultat.

Held ogl lykke endnu en gang

Mvh
FB

Fra : KBJ

Dato : 03-07-03 15:48

> Selve popupen skal du lave med et javascript (tilpasning af størrelse,
> centrering osv)

Havde måske tænkt mig noger der var "køreklar" :)

Men tak for hjælpen. Jeg har fundet et lille scipt som kan ses her:
http://www.multifilm.dk
til venstre som: Se tilfældig reference. Det har blot ingen Popup :(

Iz