Indvielse af nyt fiskehjul
Fra : Michael Hemmingsen

Dato : 02-07-03 23:05

Var her til aften oppe ved Kronborg. Jeg havde mit nye Ambassadeur Eon med,
og skulle indvie det. Det blev gjort med maner, da jeg i andet kast fangede
min første havørred. Det er var en flot fisk på 3,4 kg. Derudover fik jeg to
pæne torsk på 1,7 og 1,9 kg. Bedre måde kan man vel ikke indvie et nyt hjul

Knæk og bræk til jer alle på den næste fisketur

Michael Hemmingsen & Christina Jensen
Dambakken 3, lejl 207
3460 Birkerød, Denmark
Tlf: 0045 45942653
Web: http://www.dk-beowulf.dk

Fra : Fam. Olsen

Dato : 03-07-03 11:47

"Michael Hemmingsen" <beowulf@dk-beowulf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hjul
> på
>
> Knæk og bræk til jer alle på den næste fisketur

Tillykke

Både med fangsten og det nye hjul.

MVH Niels

Fra : Thomas

Dato : 03-07-03 21:49

On Thu, 3 Jul 2003 00:05:25 +0200
"Michael Hemmingsen" <beowulf@dk-beowulf.dk> wrote:

> [...]
> kast fangede min første havørred. Det er var en flot fisk på 3,4 kg.
> Derudover fik jeg to pæne torsk på 1,7 og 1,9 kg. Bedre måde kan man

Meget Nice...

Jeg tænker på.. Hvilket grqej bruger i?
Her tænker jeg på om i bruger Blink, Wobler osv????

Håber på lidt gode svar, da jeg nok indfinder mig ved slottet tidligt
Søndag morgen til en lille fiskesalut.

Venligst
Thomas

Fra : Michael Hemmingsen

Dato : 03-07-03 23:02

For mit eget vedkommende kan jeg sige at jeg mest bruger blink. Specielt
farverne rød og gul har jeg haft gode erfaringer med. Jeg ser nu også en del
ved Kronborg der bruger flod med en lille flue nogle meter under, men det
absolut mest udbredte er blink.

Knæk og bræk med turen på Søndag.

Mvh
Michael Hemmingsen