Myre problem inde i huset
Fra : Helge Larsen

Dato : 02-07-03 17:36

Hej

Jeg skal have løst et myre problem, i min fars hus.

Der er dukket mange myre op indendøre, og jeg tror de kommer fra et bo
under huset.

Jeg har ikke selv set problemet endnu, men det lyder slemt, som det
bliver refereret.

Hvad er det bedste middel, eller skal der evt. flere midler til, for
en effektiv løsning ?

Helge Larsen

Fra : lillespir

Dato : 02-07-03 19:39

"Helge Larsen" skrev d. 02-07-03 17:36 dette indlæg :
> [...]
> bliver refereret.
>
> Hvad er det bedste middel, eller skal der evt. flere midler til, for

Hej Helge.

Hvis du kender indgangsstedet, kan du lakerer med myrelak ( Matas )

Hilsen Rita.

http://www.kandu.dk/

Fra : Karsten Madsen

Dato : 02-07-03 20:33

lillespir wrote:
> [...]

Der bor de som regel

> Hvis du kender indgangsstedet, kan du lakerer med myrelak ( Matas )

Hvis ikke... myrelokkedåser. Sæt dem på myrernes færdselssti eller i
nærheden. De grønne kvadratiske fra Bayer er suverænt de bedste
De fås hamrende billige i Tyskland. Ca. ½ pris.

/karsten

Fra : Karsten Madsen

Dato : 02-07-03 20:36

Karsten Madsen wrote:

> [...]
> nærheden. De grønne kvadratiske fra Bayer er suverænt de bedste
> De fås hamrende billige i Tyskland. Ca. ½ pris.

Hov jeg glemte at sige en lille uges tålmod er ikke at foragte. Myrerne
slæber sukkerstadset fra dåsen med ned i boet og giver til det nye kuld. Så
de myrer som du ser nu dør ikke, kun det nye kuld (og det efter - hvis der
kommer nogen)

/netsrak

Fra : Helge Larsen

Dato : 03-07-03 23:22

Hej

Jeg takker for rådene, og forsøger om jeg kan komme "skidtet" til
livs.

Helge Larsen

Fra : jan

Dato : 07-07-03 22:05

Helge Larsen <hal@post4.tele.dk> wrote in message news:<g2b9gvg5un9kfdbjj2upkar68nlkhelepj@news.tele.dk>...
> Hej
>
> Jeg takker for rådene, og forsøger om jeg kan komme "skidtet" til
> livs.

hej helge

du kan i brugsen og i matas købe noget der heder BIO, i en sprayflaske
den er hvid med en bli etiket, det er det helt perfekte middel mod
myre og når du har sprøjet rund langs panler i hele rummet er du fri
for myrer i op til 6 uger det er ikke skadeligt for mennesker eller
hunde katte mv.

håber det kan hæjlp dig.

mvh jan