Privat andel af telefon
Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 02-07-03 16:02

Hejsa gruppe
Jeg har en delt privat / erhvervs telefon, og vil lige høre hvor stor en del
der reduceres for til privat andelen i 2002 årsregnskabet.
Er der evt et god sted at finde den type oplysninger som kan anbefales?

På forhånd tak
Adrian

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 02-07-03 16:52

Adrian Hjelmslund wrote:

> [...]
> der reduceres for til privat andelen i 2002 årsregnskabet.
> Er der evt et god sted at finde den type oplysninger som kan anbefales?

T*S, men det er gemt under en vejledning om private overførsler for 2002,
udsendt i dec 2001,
men ellers er det ca 1910 kr + abbo + moms.
Men vi bruger nu stadig mest de 3.000 kr incl moms.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 02-07-03 17:30

"Erik G. Christensen" <egc@post1.tele.dk> wrote in message

Tak for hjælpen, og for hurtigt og godt svar
Venlig hilsen,
Adrian