Wine mandrake
Fra : Bent

Dato : 02-07-03 00:03

Hej

jeg ved at prøve at få wine til at kjøre på en mandrake 9.0. Har hente den
som binære fil og det går fin til jeg skal bruge konmande " winesetup" men
den få jeg at vide at den findes ikke.

er det bliven en ny måde man skal gøre det på

Hilsen bent

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 02-07-03 00:23

Bent skrev:

> [...]
> den få jeg at vide at den findes ikke.
>
> er det bliven en ny måde man skal gøre det på

det er vist nok noget med nogen nye versioner af nogle forskellige ting i
mandrake 9.1 der står noget om at få det til at du' på www.linuxin.dk tror
jeg nok...

godnat :)
--

Mvh. Peter.
____________________________________

Fra : Bent

Dato : 02-07-03 00:56

"Peter Sepstrup" <peter@_REMOVE_sepstrupnet.dk> skrev i en meddelelse

> det er vist nok noget med nogen nye versioner af nogle forskellige ting i
> [...]

ja ja

jeg kunne nu ikke finde nogle om mandrake 9.1 på www.linuxin.dk og nu var
det mandrake 9.0 jeg køre og wine er den nyste som jeg har hente fra nette
og det var om der var komme en anden komando end "winesetup"

Hilsen bent

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 02-07-03 09:29

Bent skrev:

> jeg kunne nu ikke finde nogle om mandrake 9.1 på www.linuxin.dk og nu var
> det mandrake 9.0 jeg køre og wine er den nyste som jeg har hente fra
> nette og det var om der var komme en anden komando end "winesetup"

Ok, jeg læste det lige som 9.1, men jeg har ellers selv fundet en masse om
emnet på linxin.
--

Mvh. Peter.
____________________________________

Fra : Michael Knudsen

Dato : 02-07-03 06:49

"Bent" <bhp@pedersen.tdcadsl.dk> writes:

> jeg ved at prøve at få wine til at kjøre på en mandrake 9.0. Har hente den
> som binære fil og det går fin til jeg skal bruge konmande " winesetup" men
> den få jeg at vide at den findes ikke.

Kan du se, at der er en fil, der hedder winesetup? Så kan du sikkert
køre den ved "./winesetup". Måske skal der lige en "chmod +x
winesetup" til.

--
Michael Knudsen [knudsen@imf.au.dk]