Drypvanding
Fra : Torben

Dato : 01-07-03 21:57

Nu har jeg snart ledt længe efter subj. uden større succes (i danmark)

Hvor kan man købe et seriøst, modulært, (evt. selvbyg) system til 100+
planter (ambitionerne fejler jo ikke noget), det er vigtigt at systemet også
kan bruges indendørs i udstuen om vinteren = intet spild, er de nogen der
ved noget om dette ??

Jeg forestiller mig at det skal kunne tilsluttes regnvandstønden, hvori jeg
jævnligt vil blande gødning, og sætte etn magnetventil på med en timer,
eller hvis nogen kender til en konstallation hvor fugmålere fra en eller
flere planter afgør om der skal vandes. (dovenskab, nej da )

Mvh.
Torben

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 01-07-03 22:06

> [...]
også
> kan bruges indendørs i udstuen om vinteren = intet spild, er de nogen der

Silvan har et på tilbud 299-kr. ganske simpel system (Helge's fra grønne
haver har lavet det)
så det kan vist ikke svare sig at lave det selv.

Thorleif

Fra : Torben

Dato : 01-07-03 22:22

Tak, men jeg kan ikke se det i deres tilbudsavis, hvor har du set det henne,
så kan jeg jo tage ud og kigge

Pft.
Torben

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 02-07-03 12:17

> Tak, men jeg kan ikke se det i deres tilbudsavis, hvor har du set det
henne,
> så kan jeg jo tage ud og kigge

Systemet hedder "Hydromat" og i sidste uge kunne man købe det til
299-kr..
Helge er en "guru" inden for haveverdenen, indvandret fra Norge, du kan
høre ham hver fredag kl. 11.00-12.00 på radion P4, han har også lavet nogle
TV udsendelser (grønne haver). Han har opfundet denne "hydromat" som er
ganske simpel og pålidelig i brug, i forhold til andre anlæg.

Hilsen Thorleif

Fra : Torben

Dato : 01-07-03 22:24

NB! Hvem er Helge´s fra grønne haver ??