Problemer med mailersender (failed to crea~
Fra : Esben Boye-Jacobsen

Dato : 01-07-03 16:48

Hej NG!

Jeg har siddet og leget med at lave en mail sender i ASP og har
fundet frem til at jeg åbenbart skal lave et object på min
server, men den fejler ... Jeg har skrevet følgende:

Set Mailer = Server.CreateObject("SMTPsvg.Mailer")

Er det mig der har gjort noget forkert, eller skal jeg ha' fat i
min udbyder og skrive noget andet?

mvh
Esben Boye-JAcobsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Andersen

Dato : 01-07-03 17:57

Esben Boye-Jacobsen skrev:
> [...]
>
> Set Mailer = Server.CreateObject("SMTPsvg.Mailer")
>
> Er det mig der har gjort noget forkert, eller skal jeg ha' fat i

Du prøver at bruge en komponent på din udbyders server som ikke er
installeret, som regel vil der på din udbyders side være en liste over
de komponenter de tilbyder f.eks.:

http://www.jirty.dk/default.asp?menu=support&support_id=13

--
Jakob Andersen