Distributør liste?
Fra : Thomas Rokamp

Dato : 01-07-03 15:02

Hejsa!

Er der nogen der ved, om der er en offentlig tilgængelig liste over danske,
evt udenlandske distributører? Jeg syntes det er svært som nystartet
overhovedet at finde frem til nogen...

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Lars Funck

Dato : 01-07-03 15:18

"Thomas Rokamp" <nospam@crax.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
danske,
> evt udenlandske distributører? Jeg syntes det er svært som nystartet

Distributør af hvad?

MVH

Lars

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 01-07-03 22:18

> danske,
>
> Distributør af hvad?

Distributør af hvad som helst hvis det findes, ellers hovedsageligt
distributører inden for IT og computer-dele...

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-03 23:05

"Thomas Rokamp" <mail@crax.dk> skrev i en meddelelse

> Distributør af hvad som helst hvis det findes, ellers hovedsageligt
> distributører inden for IT og computer-dele...
>
> Mvh.
> Thomas Rokamp

Krak udgiver en speciel bog for IT-branchen

Ellers hvad med de gule sider?
Mvh
Karsten Jensen

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-07-03 23:41

Thomas Rokamp wrote:

> Distributør af hvad som helst hvis det findes,

Det findes ikke. Og du skal også tænke på, at distribution ikke er
distribution.

Distribution af grønsager er noget for sig selv
Distribution af aviser er noget for sig selv.
..
..
..fortsæt selv.
..
..

> ellers hovedsageligt
> distributører inden for IT og computer-dele...

aaaaaaahhh, har du prøvet noget så simpelt som grossister indenfor IT og
computerdele?
Søg dem frem på http://www.dgs.dk

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 02-07-03 11:02

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Det findes ikke. Og du skal også tænke på, at distribution ikke er
> distribution.
>
> Distribution af grønsager er noget for sig selv
> Distribution af aviser er noget for sig selv.

Tja... hvad ved jeg... jeg er helt grøn udi erhverv :)

Det jeg leder efter er noget i stil med www.smg.dk

Gerne i DK, hvis der altså er andre, ellers i udlandet. Fx. tyskland...

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Leif Jensen

Dato : 02-07-03 11:22

> Det jeg leder efter er noget i stil med www.smg.dk
>
> Gerne i DK, hvis der altså er andre, ellers i udlandet. Fx. tyskland...

www.crn.dk har en komplet (og forholdsvis godt opdateret) liste over
distributører
i IT branchen.

Mvh
Leif Jensen
www.advicecom.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-07-03 14:37

Thomas Rokamp wrote:

> Tja... hvad ved jeg... jeg er helt grøn udi erhverv :)

Velkommen til.