Rustfrit stål
Fra : Morten Tjørnehøj And~

Dato : 01-07-03 10:31

TomHejsa.

Jeg er den lykkelige ejer af en flot isspand i rustfri stål. I den varme
sommer bliver den naturligvis brugt meget. Det bevirker at der både kommer
små kalkaflejringer samt små grimme vandskjolder diverse steder.

Hvordan får man den pæn og skinnende igen?

Kærlig hilsen

Morten Andersen

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-07-03 10:34

Morten Tjørnehøj Andersen wrote:
> [...]
> små kalkaflejringer samt små grimme vandskjolder diverse steder.
>
> Hvordan får man den pæn og skinnende igen?

Køber noget stålpudsemiddel hvor man kan købe gryder.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

Your system which soared/so freely on gliding wings/now hangs frozen and blue

Haiku by Alan Tuplin

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 01-07-03 11:14

Hej Morten

Hvis du har glaskeramiske kogplader, har du sikker også noget rensemiddel /
pasta som du bruger til kogepladerne engang imellem.
Dette middel er fortrinneligt til at rense vaske og andet rustfrit stål med.
Fremgangsmåden er den samme som til kogepladerne.

Mvh. Morten

Fra : Preben Kristensen

Dato : 01-07-03 11:40

"Morten Tjørnehøj Andersen" <musaik@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> små kalkaflejringer samt små grimme vandskjolder diverse steder.
>
> Hvordan får man den pæn og skinnende igen?
En klud eller køkkenrulle vædet med edike vikles om spanden, efter ca. en
halv
time skylles der efter. Hvis der stadig er lidt kalkrester, gentages.

Preben Kristensen
preben@hyggesiden.dk
www.hyggesiden.dk

Fra : Overton

Dato : 01-07-03 12:58

hejsa Morten,

Når du har pudset og poleret isspanden., så puds den med en gang babyolie.
Fik rådet af en komfurmand,da vi købte vores smeg.

mange hilsner Christine Overton