Skærme
Fijala 3554
LG Electronic Flatron L1910B
Fra : Thomas

Dato : 30-06-03 20:43

Hej,

Jeg har fundet ovennævnte skærm på LGs nordiske hjemmeside,
www.lgenordic.com. Den er angivet som en 19" med 16 ms responstid. Er der
nogen der har set den til salg i DK, og hvis ja i givet fald til hvilken
pris. Jeg er også interesseret i eventuelle anmeldelser. Jeg har søgt på
Google, men det er ikke mange hits man får på L1910B.

Thomas L.

Fra : rane

Dato : 30-06-03 20:48

On Mon, 30 Jun 2003 21:43:22 +0200, "Thomas"
<thomas.h.larsen@privat-ingenspam.dk> wrote:
> [...]
>pris. Jeg er også interesseret i eventuelle anmeldelser. Jeg har søgt på
>Google, men det er ikke mange hits man får på L1910B.

Der findes ikke specielt mange anmeldelser online af LG skærme, har
jeg også fundet ud af desværre.

Men jeg tvivler meget på at den 16ms responsetid er korrekt anført.
Hvis du skal have en fladskærm til at spille på, der er over de
normale 17" - så vælg lillebroren LG1810B. Den bruger de gode
IPS-paneler der er meget bedre til spil, end de fleste andre
"populære" fladskærme i Danmark.

Overvejer selv at købe LG skærmen på en tysk Onlineshop, idet prisen
der næsten er 1000kr billigere end den billigste shop i DK.

Fra : Erik Dan

Dato : 01-07-03 10:12

"rane" <postmasterREMOVE@darkforest.dk> wrote in message

> Overvejer selv at købe LG skærmen på en tysk Onlineshop, idet prisen
> der næsten er 1000kr billigere end den billigste shop i DK.
----------
Er det nu helt korrekt at det er så meget billigere at købe i Tyskland.
LG 1810b koster 5639kr incl forsendelse her
http://www.pc-netto.dk/default.asp?ProductGuid=L1810B
mens den koster 729EUR (5416 kr) her
http://www.flachbildschirmshop.de/index.html?d_1411_LG_1810B317.htm excl
forsendelse.

/ Dan

Fra : rane

Dato : 01-07-03 11:09

On Tue, 1 Jul 2003 11:12:24 +0200, "Erik Dan" <mirage@frimaerke.dk>
wrote:
>Er det nu helt korrekt at det er så meget billigere at købe i Tyskland.
>LG 1810b koster 5639kr incl forsendelse her
> [...]

http://www.pckauf2000.de har de en LG1811B (som er den samme som
1810B) til 587EUR (ca. 4600kr) :)

Fra : Erik Dan

Dato : 01-07-03 11:54

> På http://www.pckauf2000.de har de en LG1811B (som er den samme som
> 1810B) til 587EUR (ca. 4600kr) :)
> -----------
Hmm ok, jeg fandt en LG1811S til 4352 kr ,hvad er forskellen på S og B
modellen ?
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514967952

Fra : rane

Dato : 01-07-03 13:17

On Tue, 1 Jul 2003 12:54:14 +0200, "Erik Dan" <mirage@frimaerke.dk>
wrote:
>Hmm ok, jeg fandt en LG1811S til 4352 kr ,hvad er forskellen på S og B
>modellen ?
>http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514967952

S-modellen er en sparemodel af B'eren. Det vil sige, den ikke har
indbygget hub og der er ingen DVI - 2 ting som B'eren har :)