Stofa..... Xbox Live. ???
Fra : Wayne

Dato : 30-06-03 16:28

Hej alle sammen....

Jeg er en af de heldige der er udvalgt som Beta tester af Xbox Live.

Nu troede jeg så ( lidt naivt) at det bare var at tilslutte Xbox'en til et
mindre netværk via en switch.
Men det er det ikke...... Damm. Det virkede ellers da jeg spille XBConnect
!!!

Jeg er kommet frem til, at der skal en Router til for at få det op at
køre...... Og mit valg falder på
en D-LINK DI 604 ( af nærrighed ) ca. 400 kr.

Er her andre der har erfaring med lign. projekter ????
For der er allerede mange der har købt Xbox Live i udlandet ved jeg !!!!

--
Mvh.
Lasse Tolderlund Jørgensen

Denne Mail er virus chekket
med Norton Antivirus 2003

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-06-03 16:30

"Wayne" <joerlund@stofanet.dk> wrote in message
> Hej alle sammen....
>
> Jeg er en af de heldige der er udvalgt som Beta tester af Xbox Live.

Hvad er Xbox "live" og hvad har det med Stofa at gøre? Ja jeg ved det ikke,
så venligst forklar. Xbox´en har jo hele tiden haft nettilslutning, så det
er der vel ikke noget nyt i.

Fra : Wayne

Dato : 30-06-03 18:28

Næææ. Men problemet er at man skal logge på sit StofaNet først, inden
Xbox'en kan logge på, for derefter at skabe forbindelse til de servere der
køre/styre Xbox Live !

Xbox Live... Gør at man kan spille mod andre (eller i grupper) på
nettet..... Tale sammen ,opdatere sine spil m.m.

Det gælder for alle Xbox ejere..... Feeeeedt

RIGTIGE MÆND HAR XBOX !!! Playstation er for børn....

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 30-06-03 19:13

> RIGTIGE MÆND HAR XBOX !!! Playstation er for børn....

Nej, rigtige nørder, der bare ikke _kan_ slippe noget der har noget med PC
at gøre (XBOX'en er jo trods alt bare en PC)

// Troels