Norton Personal Firewall 2003 og IP adgang~
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 30-06-03 14:00

Hej NG.

Efter at jeg har skiftet fra NPF 2002 til 2003, kan jeg fra hvilken som
helst pc gå på min ftp server. 2002 lukkede for alle IP-adresser, og jeg
skulle selv indskrive de IP-adresser som kunne få lov til at komme på. kan
man ikke det i 2003?
Jeg har set at man under Status & Settings/Configure/Home Networking kan Add
IP-adresser, men er der så ikke et sted hvor man kan slå den til at lukke
alle andre ude?

M.V.H. Søren.

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 30-06-03 23:18

> [...]
Add
> IP-adresser, men er der så ikke et sted hvor man kan slå den til at lukke

Er der slet ikke nogen som kan hjælpe?

M.V.H. Søren.

Fra : Anders Lund

Dato : 01-07-03 06:24

On Tue, 1 Jul 2003 00:17:45 +0200, Søren ô¿ô wrote:

> Er der slet ikke nogen som kan hjælpe?

Dit indlæg forsvinder ikke, så du behøver ikke at skrive igen. :)

Jeg har ikke selv programmet, men jeg mener at det var version 2003 af NPF,
som jeg har set lave dette - faktisk for at beskytte en FTP server.

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 30-06-03 20:25

Søren ô¿ô skrev:

> Jeg har set at man under Status & Settings/Configure/Home Networking
> kan Add IP-adresser, men er der så ikke et sted hvor man kan slå den
> til at lukke alle andre ude?

Jeg skal lige sige at jeg ikke kender det mindste til produktet du om-
taler.

Mon ikke, programmet er lavet sådan at med mindre du indtaster nogle
IP-adresser, så er der åben?

Det står nok i manualen eller på produkt-web-support-siden.

Sådan er det i alt fald på samtlige MAC-filtrerings-lister jeg har set.
på diverse trådløse Access Points (Avaya, Cisco og Zyxel).

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 01-07-03 12:28

> Jeg skal lige sige at jeg ikke kender det mindste til produktet du om-
> taler.
>
> Mon ikke, programmet er lavet sådan at med mindre du indtaster nogle
> IP-adresser, så er der åben?

Nej det har jeg prøvet.

Mvh. Søren.