Links til dræbersnegle
Fra : Iben Holst

Dato : 30-06-03 13:07

Hej ...

Jeg har nogle snegle i et af mine blomsterbede, hvis farve jeg ikke har set
før. Jeg ved ikke om det kunne være dræbersnegle, men er der nogle af jer
som kan henvise til en site som har billeder af dræbersnegle og/eller andre
almindelig snegle så jeg kan sammenligne??

Iben

Fra : Madsen

Dato : 30-06-03 13:21

http://www.biopix.dk/Photo.asp?PhotoId=1912
http://www.jv.dk/show.asp?fil=draebersnegl

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 30-06-03 14:16

Madsen wrote:

> http://www.biopix.dk/Photo.asp?PhotoId=1912
> http://www.jv.dk/show.asp?fil=draebersnegl

Pas på. Farven snyder lidt. Billedet er taget i skygge.
De er ofte lysere, næsten orange. Formen og tegningen er god nok.
Størrelse 3 til +10 cm.
God jagt

--
Carsten (3600)
HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser

Fra : Iben Holst

Dato : 30-06-03 20:43

Jeg har prøvet til en del gange nu, men jeg kan ikke bruge ovenstående
link - kan ikke få siden frem. Har I også problemer med det eller er det
bare min forbindelse??

Iben

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 01-07-03 12:05

Iben Holst wrote:

> Jeg har prøvet til en del gange nu, men jeg kan ikke bruge ovenstående
> link - kan ikke få siden frem. Har I også problemer med det eller er
> det bare min forbindelse??
>
> Iben

dk.binaer er i øjeblikket voldsomt belastet af store postninger der er
kommet til efter at nogle andre binære grupper er blevet lukket af TDC.
Det generer 'de normale brugere' en del. Man kan ikke forvente at indlæg
bliver liggende på serveren mere end et par dage i øjeblikket. For dem
der har mulighed for det, er det en bedre ide at oploade sine billeder
til en hjemmeside og angive et link til siden. For andre må man bede
afsenderen poste indlægget igen

Forhåbentlig falder dk.binaer tilbage til sit normale niveau om nogen
tid.

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-03 16:57

Jeg tror ikke lige at dræbersnegle er opkoblet til internettet... :)

Fra : Jens Petersen

Dato : 30-06-03 18:36

On Mon, 30 Jun 2003 17:57:00 +0200, "Henrik" <f> wrote:

>Jeg tror ikke lige at dræbersnegle er opkoblet til internettet... :)

Har du så en 'snail mail' adresse?

--
Jens

I adjusted the brightness, but the msgs are still dumb.