optagning af limet parket gulv
Fra : Morten N. Nielsen

Dato : 30-06-03 12:01

Er der nogen der har nogle gode forslag til, hvordan jeg tager et limet
parket gulv op, så det kan bruges igen?

På forhånd mange tak.

Morten N. Nielsen

Fra : Frederiksen

Dato : 30-06-03 19:23

> Er der nogen der har nogle gode forslag til, hvordan jeg tager et limet
> parket gulv op, så det kan bruges igen?

Det bliver nok noget besværligt. Jeg vil tro at varme kan smelte/blødgøre
limen så meget at du kan skille det ad, men om gulvet ryger (undskyld
udtrykket) ved samme lejlighed, må nok komme an på en prøve.
Ellers må du save det ud i rillerne, og så lave nye fjer og noter bagefter -
gulvet bliver lidt mindre, men det kunne være en løsning.

Mvh Maria

Fra : Calle.

Dato : 30-06-03 20:35

Morten N. Nielsen wrote:
> Er der nogen der har nogle gode forslag til, hvordan jeg tager et
> limet parket gulv op, så det kan bruges igen?

Er det besværet værd med de priser et nyt har nu til dags
--
Calle