Små åkandeblade...?
Fra : Mads

Dato : 29-06-03 22:25

Hej Alle
Mit problem er at den åkande vi har i vores bassin er begyndt kun at give
små blade..de er ikke ret store, de er på størrelse med en knyttet næve set
med tommelfingeren fra oven....Det første år vi havde den gav den mange
store blade men de sidste 2-3 år har den kun givet små blade..jeg omplantede
den i foråret og delte den i flere planter jeg satte forskellige steder i
bassinet og de giver alle også kun små blade. Da jeg omplantede den var
selve planten(roden) ufattelig stor!! roden havde vokset til noget jeg ikke
troede muligt altså en enorm vækst.

Hvad er der galt med den?

mvh Mads Kristoffersen