Delfiner i Øresund
Fra : Per Sørensen

Dato : 29-06-03 22:33

Aquanaut havde nogle folk med fra Bla. AIR365 idag,

Og der blev spottet et par delfiner i øresund..

Se her :
http://www.air365.dk/galleri/default.asp?page=0&size=40&thumbsize=20&folder=
\Delfin%20Safari%20i%20Øresund

Bare så i ved man ikke behøver at rejse udenlands for at se den slags !

Mvh.
Per Sørensen, AIR365

Fra : Allan Hansen

Dato : 30-06-03 07:22

"Per Sørensen" <dsl61608@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Aquanaut havde nogle folk med fra Bla. AIR365 idag,
>
> Og der blev spottet et par delfiner i øresund..

Ved Dragør er der spottet en 10 meter lang hval her til morgen. Hvad bliver
det næste; Moby Dick ?

Allan Hansen

Fra : Lars Villebæk

Dato : 01-07-03 06:58

"Allan Hansen" <REMOVETHISenghans@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Sørensen" <dsl61608@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ved Dragør er der spottet en 10 meter lang hval her til morgen. Hvad
> [...]

Sjovt du nævner Moby, Allan! Mit horoskop fortalte mig, at jeg vil opleve
meget store begivenheder i den kommende tid. JEG TROR MOBY ER PÅ VEJ!
Vi mødes på kajplads 14. Spænd finnerne og husk den store vidvinkel

/Lars
http://www.dykkerforum.com