Word200 og indsæt billede
Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 29-06-03 16:20

Hej gruppe

Min Word er begyndt at opfører sig lidt underligt. Når jeg indsætter billede
fra fil eller multimedieklip så kommer der kun en tom ramme op. Når jeg
klikker på vis udskrift kan jeg godt se billedet og det kommer også med i
udskriften. Jeg har været inde i indstillinger men kan ikke lige se hvor jeg
kan rette det.

MVH

Karen

Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 29-06-03 16:31

"Karen Marie Madsen" <kmmadsen@post99.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udskriften. Jeg har været inde i indstillinger men kan ikke lige se hvor

Hej Igen

Jeg fandt selv ud af det. I indstillinger havde jeg sat hak ved
pladsbeholder til billede i vis. Nu skal jeg så lige finde ud af hvorfor jeg
ikke kan se hvad jeg laver når jeg går ind i normal visning, men godt kan se
det i visning i udskriftlayout.

MVH

Karen

Fra : pre

Dato : 29-06-03 17:11

Undgå Normal Visning i forbindelse med så godt som alle former for grafik.
Vis udskrift giver en mulighed for at kopiere billeder over.
pre

Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 29-06-03 17:43

Hej Pre