vanding af drivhusplanter
Fra : bme

Dato : 28-06-03 23:16

Hej Ng

Kom lige til at tænke over noget.

Sker der noget ved at give planterne i drivhuset et brusebad med
vandslangen, når jeg er færdig med at vande direkte i plantesækkende? kan
der komme råd eller lign ved at gøre det?? (vander hver dag)

Drivhuset indeholder tomater, agurker, skoleagurker, squash, auberginer og
peber.

/bo

Fra : Flemming Kjær

Dato : 29-06-03 11:27

"bme" <bms@post10.tele.hej> skrev i en meddelelse
> [...]
> der komme råd eller lign ved at gøre det?? (vander hver dag)
>
> Drivhuset indeholder tomater, agurker, skoleagurker, squash, auberginer og

Det sker der ikke noget ved, det har planterne kun godt af.
Men husk at lufte godt ud bagefter. Udluftning er altid vigtigt,
luftfugtigheden bliver meget høj i drivhuse. I juli - august har jeg altid
døre og vinduer
åbne hele døgnet.

Med venlig hilsen
Flemming