Nogen her der kan bruge gasbeton sten?
Fra : Morten Trab

Dato : 28-06-03 11:22

Så kig i dk.marked.privat, har smidt nogle i et indlæg derinde, og der er
helt gratis...
Jeg gider ikke se på dem mere :)

--
Mvh. Morten Trab
--

Web: http://www.blackchart.dk

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 28-06-03 17:09

Morten Trab wrote:
> Så kig i dk.marked.privat, har smidt nogle i et indlæg derinde, og der er
> [...]

Køb og salg er ikke velset i grupper der ikke hedder dk.marked.xxx.yyy.

Slet dit indlæg. Lær lidt om hvad du må og ikke må, her: www.usenet.dk

En henvisning til en annonce svarer til at du sender annoncen i gruppen.
Ikke sandt.??

Mvh. Jørgen

Fra : Morten Trab

Dato : 28-06-03 19:23

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Slet dit indlæg. Lær lidt om hvad du må og ikke må, her: www.usenet.dk
>

> En henvisning til en annonce svarer til at du sender annoncen i gruppen.

Dvs. man heller ikke må henvise til binære grupper, hvis man har lagt et
billede af huset der??

Den holder ikke, Jørgen...Læs selv www.usenet.dk :)

--
Mvh. Morten Trab

Fra : Søren

Dato : 28-06-03 21:09

Det er jo ikke køb og salg når de er gratis. Manden må vel gerne give noget
væk herinde.

Mvh Søren

Fra : Mari

Dato : 29-06-03 07:49

"Søren" <soere442ie@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Det er jo ikke køb og salg når de er gratis. Manden må vel gerne give
noget
> væk herinde.

Det drejer sig i sin enkelthed om selve det at annoncere,
der ikke må ske andre steder end i markedsgrupperne
- uanset prisen for det annoncerede.

Vær sikker på at folk, der er interesserede i at købe brugt - også abonnerer
på markedsgrupperne. Så der er ingen grund til at annoncere i andre grupepr.

/Mari

Fra : Mari

Dato : 29-06-03 07:54

"Morten Trab" <mortenREMOVE@trab.dk> skrev i en meddelelse
> Dvs. man heller ikke må henvise til binære grupper, hvis man har lagt et
> billede af huset der??
> Den holder ikke, Jørgen...Læs selv www.usenet.dk :)

Jo den holder - for det afhænger af det du skriver i dine
indlæg - hvilke grupper de skal placeres i.
Og lægger du blot et indlæg, som henviser til binaer - og
det ikke sker i et indlæg - med andet indhold der er relevant
for denne gruppe - så er det off topic.

I øvrigt er denne del af debatten også off topic - og skal føres
videre i news:dk.admin.netmisbrug
Jeg sætter ikke FUT på idet min del af debatten slutter her.

/Mari

Fra : Morten Trab

Dato : 29-06-03 08:39

"Mari" <alohaloh@min.sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og lægger du blot et indlæg, som henviser til binaer - og
> det ikke sker i et indlæg - med andet indhold der er relevant

Da jeg ikke lagde min annonce herinde, men udelukkende henviste til at jeg
har en flok gasbeton sten til afhentning gratis i dk.marked.privat, der er
NØJAGTIGT det samme som at henvise til huset.jpg i dk.binaer!!

Hvis man ville se mere skulle man jo under alle omstændigheder ind i
dk.marked.privat...

Og da det jo sikkert ikke er alle herinde der abonnerer på d.m.p er det jo
bare en god service for eventuelle interesserede personer i denne gruppe...

--
Mvh. Morten Trab

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 29-06-03 10:13

On Sun, 29 Jun 2003 09:38:45 +0200, "Morten Trab" <mortenREMOVE@trab.dk>
wrote:

>Da jeg ikke lagde min annonce herinde, men udelukkende henviste til at jeg
>har en flok gasbeton sten til afhentning gratis i dk.marked.privat, der er
>NØJAGTIGT det samme som at henvise til huset.jpg i dk.binaer!!

Nej det er det ikke. Dit indlæg gik udelukkende på at komme af med nogle
sten. Når der ellers henvises til binær herfra, så er det f.eks i
forbindelse med et spørgsmål om et eller andet bestemt. Og da man ikke
må sende billeder her i gruppen, så sender man dem til binær og gør
opmærksom på det i sit indlæg her.

>Og da det jo sikkert ikke er alle herinde der abonnerer på d.m.p er det jo
>bare en god service for eventuelle interesserede personer i denne gruppe...

Åh, jamen hvorfor så ikke udbrede det i samtlige nyhedsgrupper? Det er
jo ikke sikkert at alle som har brug for gasbetonsten kigger med i
markedsgruppen eller i denne?

Ville det så også være i orden hvis jeg sendte et indlæg hvis jeg har
noget til salg i den blå avis? Det vil da også bare være en god service
for folk som ikke abonnerer på den....

Og hvis alle gør sådan så går det til sidst så galt at grupperne ikke er
brugbare for noget.....

FUT: dk.admin.netmisbrug

http://www.gartneriet.dk

Fra : Morten Trab

Dato : 29-06-03 12:40

> On Sun, 29 Jun 2003 09:38:45 +0200, "Morten Trab" <mortenREMOVE@trab.dk>
> wrote:

[SNIP - En hel masse BÆ!]

Nøjh hver er folk da bare ved at blive egocentrerede bag deres computere...
Som jeg sagde tidligere, så HENVISTE jeg til d.m.p gruppen af ren service,
jeg annoncerede IKKE i denne gruppe...

Men okay...Så må vi jo hellere lave en OTD til nye retningslinier for
gruppen...Henvisninger er ikke tilladte af nogen som helst art, ville det
være bedre?? Åbenbart!!

Mht. at ikke alle der er interesserede i gasbeton måske lige abbonnerer på
denne gruppe, så kan man jo se på det som jeg...Gasbeton har (i mine øjne)
en del med hus og have at gøre, så hvis man var interesseret i gasbeton,
ville man nok ligge sin vej omkring denne gruppe...

FUT ikke accepteret, da det ikke hører en DISSE under netmisbrug, snarer
mudderkastning, hvis det endeligt skulle futtes noget som helst sted hen...
--
Mvh. Morten Trab

Fra : Martin Christiansen

Dato : 29-06-03 13:38

> "Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> skrev i en meddelelse
>
> [SNIP - En hel masse BÆ!]

Mads....

Utroligt du overhovedet gider bruge tid på drengen....

Drengen forstår det jo slet ikke... Drengen_vil_have sin vilje.... Det er
han vant til at få når han plager sin mor længe nok....

Mvh - Martin

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 29-06-03 16:11

On Sun, 29 Jun 2003 14:38:21 +0200, "Martin Christiansen"
<mc@city.invalid> wrote:

> [...]
>
>Drengen forstår det jo slet ikke... Drengen_vil_have sin vilje.... Det er
>han vant til at få når han plager sin mor længe nok....

Han ligger meget dybt i mit killfilter nu. Og slipper næppe ud derfra.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Morten Trab

Dato : 29-06-03 12:54

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse

> Køb og salg er ikke velset i grupper der ikke hedder dk.marked.xxx.yyy.
>
> Slet dit indlæg. Lær lidt om hvad du må og ikke må, her: www.usenet.dk

Var lige for at være HELT sikker på at jeg ikke huskede forkert, inde og
kigge på gruppens fundats...Se her:

"3.2 Ønskes ikke:
Køb og salg henvises til dk.loppemarked.
(Udveksling og bytte af planter, frø, aflæggere og
lignende er dog tilladt.) "

Som jeg forstår den tekst, så er bortgivelse faktisk tilladt i denne gruppe,
så mon ikke i skulle stile en ny OTD, hvis i ville have jeres vilje??

--
Mvh. Morten Trab